Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Implementació i avaluació del programa Happy 8-12 d'educació emocional gamificat

Thumbnail
Access to documents
Issue date
2019-07-16
Author
Cabello Cuenca, Enric
Other authors
Filella Guiu, Gemma
Pérez Escoda, Núria
Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia i Psicologia
Suggested citation
Cabello Cuenca, Enric. (2019) . Implementació i avaluació del programa Happy 8-12 d'educació emocional gamificat. Universitat de Lleida. http://hdl.handle.net/10803/667818.
Impact

Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
Els episodis freqüents de violència a les escoles tenen una correlació positiva amb l’augment de l’ansietat, així com la disminució de l’autoestima i del rendiment acadèmic dels alumnes (Ros-Morente, Cabello i Filella, 2018). Els conflictes són consubstancials amb la convivència humana. Que els alumnes responguin amb violència o amb assertivitat dependrà en gran mesura de les estratègies de resolució de conflictes de què disposin i de la forma de convivència predominant en cada escenari (Rueda, Cabello, Filella i Vendrell, 2016). Amb l’inici del nou mil•lenni han aparegut als centres educatius força programes per tal de millorar les competències socioemocionals i l’aprenentatge escolar (Casel, 2013; Durlak, Weissberg, Dymnicki, Taylor i Schellinger, 2011). La tesi doctoral que es presenta té l’objectiu d’implementar i avaluar el programa Happy 8-12 d’educació emocional gamificat. El programa Happy 8-12 té per objectiu educar les competències emocionals (Bisquerra i Pérez-Escoda, 2007) i la resolució assertiva dels conflictes entre iguals en alumnes de 8 a 12 anys. Per tal d’avaluar els efectes del programa Happy 8-12 s’han estudiat les següents variables: competències emocionals, ansietat, rendiment acadèmic, nombre de conflictes entre iguals i clima social de l’aula. La recerca es va realitzar en una població d’alumnes de 5è i 6è curs d’educació primària. La investigació s’emmarca en la metodologia quantitativa, amb un disseny quasi experimental amb pretest, postest i grup control. Els resultats revelen un efecte positiu del programa Happy 8-12 en cada una de les variables estudiades.
European research projects
Collections
  • Tesis Doctorals [1320]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to