dc.contributor | Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social | |
dc.contributor.author | Solé Llussà, Anna | |
dc.contributor.author | Aguilar Camaño, David | |
dc.contributor.author | Ibáñez, Manuel | |
dc.date.accessioned | 2019-06-27T07:19:50Z | |
dc.date.available | 2019-06-27T07:19:50Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10459.1/66497 | |
dc.description | Enllaç a l'annex: Table 1. Instrument for the assessment of the pre- and post-test inquiry task.
https://indagacioprimariau.wixsite.com/misitio/assessment-instrument | |
dc.description.abstract | Planning a systematic investigation. Presentation on how to plan an experimental inquiry attending to the proposed research question and the corresponding initial ideas about it. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.language.iso | eng | ca_ES |
dc.publisher | Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social | ca_ES |
dc.relation.isformatof | Reproducció del document publicat a https://youtu.be/gDUvRPCWsKg | ca_ES |
dc.relation.uri | https://youtu.be/gDUvRPCWsKg | |
dc.rights | cc-by (c) Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2017 | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Electrical circuits | |
dc.subject | Circuits elèctrics | |
dc.title | Electrical circuits (II). Planning | ca_ES |
dc.title.alternative | Els circuits elèctrics (II). Planificació | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/LearningObject | ca_ES |
dc.audience.educationLevel | Nivell educatiu recomanat: Primària | |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |