Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • català 
    • English
    • català
    • español
  • Inicia la sessió
Repositori Obert UdL
Visualitza l'element 
  •   Inici
  • Recerca
  • Geografia i Sociologia
  • Articles publicats (Geografia i Sociologia)
  • Visualitza l'element
  •   Inici
  • Recerca
  • Geografia i Sociologia
  • Articles publicats (Geografia i Sociologia)
  • Visualitza l'element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

University stakeholders, intergenerational relationships and lifelong learning: a European case study

Thumbnail
Visualitza/Obre
027977.pdf (144.4Kb)
Data de publicació
2018
Autor/a
Molina, Fidel
Casado Gual, Núria
Stončikaitė, Ieva
Citació recomanada
Molina, Fidel; Casado Gual, Núria; Stončikaitė, Ieva; . (2018) . University stakeholders, intergenerational relationships and lifelong learning: a European case study. Educational Gerontology, 2018, núm. 12, vol. 44, p. 744-752. https://doi.org/10.1080/03601277.2018.1555366.
Impacte


Logo de Web of Science    citacions a Web of Science

Logo d'Scopus    citacions a Scopus

Logo de Google Acadèmic  Google Acadèmic
Compartir
Exportar a Mendeley
Metadades
Mostra el registre d'unitat complet
Resum
This study describes and analyses the role of a Senior Programme of the University of Lleida (Catalonia, Spain) aimed at fostering older people's lifelong learning, active ageing, social participation and intergenerational relationships. Based on qualitative Action Research and Participant Observation, this article examines the participation of senior students as stakeholders in this Programme and in two European projects, SIforAGE and TOY, developed between 2012 and 2017. The findings reveal the importance of these learning and research activities to promote intergenerational solidarity, the quality of life of older people, and the development and improvement of the Senior Programme itself. Keywords: 'Profigurative socialisation', Lifelong Learning, Quality of Life, Stakeholder, Intergenerational Relationships.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/66430
DOI
https://doi.org/10.1080/03601277.2018.1555366
És part de
Educational Gerontology, 2018, núm. 12, vol. 44, p. 744-752
Projectes de recerca europeus
Col·leccions
  • Articles publicats (Geografia i Sociologia) [626]
  • Articles publicats (Anglès i Lingüística) [229]

Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris | Avís legal
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadades subjectes a 
 

 

Explora

Tot el repositoriComunitats i col·leccionsPer data d'edicióAutorsTítolsMatèriesAquesta col·leccióPer data d'edicióAutorsTítolsMatèries

Estadístiques

Veure estadístiques d'ús

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris | Avís legal
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadades subjectes a