Història clínica virtual: Una nova manera d’aprendre a fer històries clíniques amb tutorització virtual

View/ Open
Issue date
2012Author
Suggested citation
Mias Carballal, Mª Carmen;
Brescó Baiges, Enric;
Olsina Kissler, Jorge Juan;
Viñas Salas, Joan;
Villalobos Mori, Rafael;
.
(2012)
.
Història clínica virtual: Una nova manera d’aprendre a fer històries clíniques amb tutorització virtual.
Revista del CIDUI, 2012, núm. 1.
http://hdl.handle.net/10459.1/66408.
Metadata
Show full item recordAbstract
Els autors presenten una experiència d’innovació docent amb el disseny d’una aplicació informàtica que permet millorar el procés d’ensenyament/aprenentatge. Es tracta d’una eina en la qual l’alumnat pot anar construint una història clínica virtual que el tutor pot corregir i fer-ne un seguiment online.
L’aplicació ha estat el resultat del treball conjunt entre l’Àrea de Suport a la Innovació Docent i e-Learning, de la Universitat de Lleida (UdL), i l’equip docent del Minirotatori. Aquesta experiència pilot, reforça l’aprenentatge pràctic en l’elaboració d’històries clíniques dels estudis de Medicina i és el pas previ per a l’adaptació de les pràctiques clíniques al grau de Medicina.
Is part of
Revista del CIDUI, 2012, núm. 1European research projects
Collections
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Mª Carmen Mias et al., 2012
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Representaciones de foros virtuales: diseño de una herramienta para analizar las interacciones entre usuarios en el campus virtual de la Universidad de Lleida
Béjar Torres, Ramón; Bitterhoff Gatius, Jaume; Brescó Baiges, Enric; Flores i Alarcia, Òscar; Juárez Mecías, Jordi; Mur Escobar, José Antonio; Verdú Surroca, Noemí (2006)El siguiente proyecto se ha desarrollado en la Unidad de Docencia Virtual, una unidad estructural del Instituto de Ciencias de la Educación de la Universidad de Lleida. Esta Unidad está especializada en todos aquellos ... -
El español virtual. El aprendizaje en el Aula Virtual de español y los talleres presenciales
Jové Encabo, Maria del Mar; Solé, Cristina (2016)El trabajo que a continuación se presenta trata sobre las diferencias existentes en la enseñanza y el aprendizaje entre la modalidad virtual y la modalidad presencial, en lo que concierne a la expresión oral. Para ello, ... -
Propuesta de inclusion de capacidades predictivas en un teclado virtual
Pallejà Cabrè, Tomàs; Val, Daniel; Tresánchez Ribes, Marcel; Teixidó Cairol, Mercè; Fernández del Viso, Alicia; Rebate, Carlos; Palacín Roca, Jordi (Universidad Nacional de Colombia, 2010)En este trabajo se propone la implementación de capacidades predictivas en un teclado virtual. Estas capacidades han sido diseñadas pensando específicamente en personas con algún tipo de discapacidad motriz que les impida ...