Show simple item record

dc.contributor.authorTahull Fort, Joan
dc.contributor.authorGuirado Fernández, Fernando
dc.contributor.authorMorera Toldrà, Meritxell
dc.contributor.authorAlamon Queralt, Francesc
dc.date.accessioned2019-05-29T16:06:19Z
dc.date.available2019-05-29T16:06:19Z
dc.date.issued2019-05-15
dc.identifier.issn1695-5641
dc.identifier.issn2013-9594
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/66396
dc.description.abstractEl Mercat de Tecnologia de Lleida ha arribat a la quinzena edició amb un nombre important d'assistents dels centres educatius de secundària, tant professorat com alumnat. L'objectiu principal de l'activitat és desenvolupar i impulsar les vocacions científiques i tecnològiques entre l'alumnat del territori lleidatà. Molts professors manifesten la importància d'aquesta jornada per tal d'estimular el treball dels alumnes a l'aula durant el curs escolar. Els docents, a començament de curs, es marquen l'objectiu de presentar projectes interessants i valuosos al Mercat de Tecnologia, els quals desenvolupen durant el curs. A més a més, es proposen tallers, demostracions i xerrades de diferents aspectes rellevants de la tecnologia.
dc.description.abstractThe Technology Market of Lleida has reached its 15th edition with a large number of attendees from secondary schools, including both teachers and students. The main objective of this event is to develop and promote scientific and technological careers among students in Lleida. Many teachers state that this event provides an important stimulus for students’ classroom work during the school year. At the beginning of the year, teachers set the goal of presenting interesting and worthwhile projects in the Technology Market and of developing them over the course of the year. In addition, workshops, demonstrations and talks on different aspects of technology are proposed
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocat
dc.publisherSocietat Catalana de Pedagogia
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a: https://doi.org/10.2436/20.3007.01.119
dc.relation.ispartofRevista Catalana de Pedagogia, 2019, núm. 15, p. 143-160
dc.rightscc-by-nc-nd (c) Tahull Fort, Joan et al., 2019
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es
dc.subjectEducació Secundària
dc.subjectActituds professorat
dc.subjectVeu de l'alumnat
dc.subjectTreball col·laboratiu
dc.subjectReptes educatius
dc.subjectSecondary education
dc.subjectTeaching staff
dc.subjectStudents
dc.subjectCollaborative work
dc.subjectChallenges
dc.titleEl Mercat de Tecnologia de Lleida, més enllà d'una jornada. Aprenentatge científic i tecnològic per als alumnes d'ESO, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar
dc.title.alternativeThe Technology Market of Lleida – more than just a one-day event. Scientific and technological learning for students in compulsory and upper secondary school and vocational training throughout the school year
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated2019-05-29T16:06:24Z
dc.identifier.idgrec028606
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.2436/20.3007.01.119


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd (c) Tahull Fort, Joan et al., 2019
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd (c) Tahull Fort, Joan et al., 2019