Show simple item record

dc.contributor.authorPeñascal Pujol, Eduard
dc.contributor.authorSoler González, Jorge
dc.contributor.authorPlana Blanco, Antoni
dc.contributor.authorRodríguez Rosich, Antoni
dc.contributor.authorFuentes Botargues, Araceli
dc.contributor.authorButi, Miquel
dc.date.accessioned2019-05-29T09:20:10Z
dc.date.available2019-05-29T09:20:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2385-6203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/66390
dc.description.abstractPresentem un model avaluatiu per una assignatura del segon curs del grau de medicina, amb competències de comunicació i medicina de família. Hem dissenyat una avaluació sumativa i formativa, que permet mesurar el nivell d' aprenentatge relacionat amb coneixements, habilitats i actituds. Els alumnes realitzen videogravacions, pràctica reflexiva, examen de coneixements, treballs de casos clínics, estacions en una ACOE i participen com avaluadors en les videogravacions, tipus peer review.ca_ES
dc.description.abstractWe present an evaluable system for second year subject of the medicine’s degree,in which we work about communication and primary care skills.We have designed an evaluation summative and formative, in which we can measure the learning level related with knowledge, abilities and attitude.The student has to make video tapes, reflexive practice, knowledge tests, medical case works and objective structured clinical evaluation. The students themselves act like evaluators of the videtapes, peer review.ca_ES
dc.format.extent9 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovacióca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/960ca_ES
dc.relation.ispartofRevista del CIDUI, 2016, núm. 3ca_ES
dc.rightscc-by (c) Eduard Peñascal et al., 2016ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectEducació medicaca_ES
dc.subjectParticipació dels estudiantsca_ES
dc.subjectGrau de medicinaca_ES
dc.subjectValuació formativaca_ES
dc.subjectMedical educationca_ES
dc.subjectParticipation of studentsca_ES
dc.subjectMedicine’s degree formative evaluationca_ES
dc.titleUn model integral per a l'avaluació de les diferents dimensions competencials d'una asignatura del grau de medicinaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by (c) Eduard Peñascal et al., 2016
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Eduard Peñascal et al., 2016