Show simple item record

dc.contributor.authorBuenaventura Bossa, Olga
dc.contributor.authorMitjans Escué, Elisabeth
dc.contributor.authorCarrera, Xavier
dc.contributor.authorRoure Niubó, Jorgina
dc.contributor.authorTorrelles Nadal, Cristina
dc.contributor.authorParís Mañas, Georgina
dc.date.accessioned2019-04-10T12:43:42Z
dc.date.available2019-04-10T12:43:42Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2385-6203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/66179
dc.description.abstractExponemos el modelo de evaluación de las competencias profesionales de estudiantes del Grado de Educación Primaria de la Universitat de Lleida en la modalidad de formación en alternancia y los primeros resultados obtenidos. El modelo parte de una evaluación diagnóstica inicial y se focaliza en el análisis de su competencia técnica, metodológica, participativa y personal a través de diferentes técnicas e instrumentos que implican a los propios estudiantes y a los tutores de escuela y los tutores de la universidad.ca_ES
dc.description.abstractWe expose the assessment model, which is used with the students who are studying under the dual educational system of Primary Education Degree, from the University of Lleida. It is used in order to assess their professional competences and the result after working with the dual educational system. The model is based on an initial diagnostic evaluation. It focuses its attention in the analysis of its technical, methodological, participatory and personal competence, through the use of different techniques and tools. Both of them include these students and the tutors of the school and the university.ca_ES
dc.language.isospaca_ES
dc.publisherCIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovacióca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/531/512ca_ES
dc.relation.ispartofRevista del CIDUI, 2014, núm. 2, p. 1-14ca_ES
dc.rightscc-by (c) Carrera, et al., 2014ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectFormación en alternanciaca_ES
dc.subjectCompetencias profesionalesca_ES
dc.subjectEvaluación de competenciasca_ES
dc.titleLa formación de maestros en alternancia. Un modelo para la evaluación de las competencias profesionales de los estudiantesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by (c) Carrera, et al., 2014
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Carrera, et al., 2014