Show simple item record

dc.contributor.authorCoiduras Rodríguez, Jordi L.
dc.contributor.authorValls Gabernet, Maria Josep
dc.contributor.authorAstudillo Pombo, Marisé
dc.contributor.authorMayoral Arqué, Dolors
dc.date.accessioned2019-04-10T12:07:11Z
dc.date.available2019-04-10T12:07:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2385-6203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/66177
dc.description.abstractEn aquesta comunicació s’exposa l’experiència institucional de canvi i avaluació del pla de pràctiques i la seva implementació en les titulacions de Grau de Magisteri Educació Infantil i Primària de la Universitat de Lleida. Presentem l’experiència viscuda pels estudiants, mestres dels centres i professorat de la universitat, en la implementació del dispositiu formatiu dissenyat des de la facultat, atenent a un desplegament complex i a un canvi profund en la tutoria i seguiment dels estudiants que cursen 2n. curs de Magisteri. Les seves opinions mitjançant l’enquesta ens proporcionen informació sobre els resultats del nou pla de la matèria de pràcticum.ca_ES
dc.description.abstractThis paper presents the institutional experience of change and evaluation of the 'Practicum' or Internship Module from the two degrees on Teacher Training of the University of Lleida (i.e., Early Childhood and Primary Education). The number of credits of this module (40-41), its progressive development throughout three academic years, and the number of faculty implied from both the university and the partner schools, as well as the variety of the schools themselves, have highly conditioned the deep and complex change of the 'Practicum' or Internship Period. The renovated 'Practicum intends to innovate and improve the training and professionalization of future teachers. This paper is based on the experience of undergraduate students, academic tutors and school supervisors in the implementation of the new design created by the Faculty of Education for the two degrees aforementioned.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovacióca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/457/447ca_ES
dc.relation.ispartofRevista del CIDUI, 2012, núm. 1, p. 1-14ca_ES
dc.rightscc-by (c) Coiduras, et al., 2012ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectPracticumca_ES
dc.subjectDisseny i implementacióca_ES
dc.titleDisseny, implementació i avaluació del pla de pràcticum a 2n curs dels graus de magisteri: una experiència de formació en alternança a la Universitat de Lleidaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by (c) Coiduras, et al., 2012
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Coiduras, et al., 2012