Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

De la EF al coaching educativo en la etapa de secundaria : motivación de los adolescentes y valoración de la percepciones individuales para la mejora de las competencias personales en base a la agradabilidad y la percepción subjetiva del paso del tiempo

Thumbnail
Access to documents
Issue date
2017-09-25
Author
Campaña Liñan, Rafael
Other authors
Bofill Ródenas, Ana
Corbi Soler, Francesc
Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya (Lleida)
Suggested citation
Campaña Liñan, Rafael. (2017) . De la EF al coaching educativo en la etapa de secundaria : motivación de los adolescentes y valoración de la percepciones individuales para la mejora de las competencias personales en base a la agradabilidad y la percepción subjetiva del paso del tiempo. Universitat de Lleida. http://hdl.handle.net/10803/664201.
Impact

Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
El coaching és una metodologia que facilita el desenvolupament personal i professional de les persones. És un generador de canvis de perspectiva i millora dels aprenentatges. Per tant, un procés de coaching promou canvis cognitius, emocionals i en les conductes que incrementen la capacitat d'acció de les persones. És essencialment un promotor d'aprenentatges. El context actual de l'alumnat adolescent, al costat d'altres aspectes d'aquest context social i econòmic, fan que la societat aquest molt desconcertada davant tant canvi de model educatiu. La utilització de les tècniques d'optimització del desenvolupament personal i acadèmic que proposa la metodologia del coaching, afavoreix l'acostament, gràcies en part, al tracte més holístic de l'alumnat, el qual es troba aclaparat amb la ingerència de les noves tecnologies al servei de la educació. Aquesta tesi consta de quatre estudis sobre el comportament de l'alumnat adolescent, sobre les reaccions en forma de percepcions després de rebre sessions de coaching educatiu. S'ha valorat les percepcions que l'alumnat a manifestat tenir i la millora de les seves competències personals. Aquest estudi ha volgut anar més enllà en la recerca d'informació sobre l'impacta que ha causat el coaching en l'alumnat, valorant les seves percepcions un any i mig després de rebre l'última sessió de coaching educatiu.
European research projects
Collections
  • Tesis Doctorals [1319]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to