Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tourism Surveying from Social Media: The Validity of User-Generated Content (UGC) for the Characterization of Lodging Rankings

Thumbnail
Access to documents
Issue date
2018-09-05
2018-12-21
2018-07-18
Author
Martín Fuentes, Eva
Other authors
eva@aegern.udl.cat
false
Fernàndez Camon, César
false
Universitat de Lleida. Departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial
Suggested citation
Martín Fuentes, Eva. (2018 , 2018 , 2018) . Tourism Surveying from Social Media: The Validity of User-Generated Content (UGC) for the Characterization of Lodging Rankings. Universitat de Lleida. http://hdl.handle.net/10803/650336.
Impact

Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
L'objectiu d'aquesta investigació consisteix en determinar si el contingut generat pels usuaris en llocs webs relacionats amb la indústria de l'allotjament valida els sistemes de classificació de qualsevol establiment i plataforma d'allotjament per crear un sistema internacional de classificació d'hotels que pugui servir també per categoritzar qualsevol tipus d'allotjament. Aquesta memòria presenta el treball dut a terme a través de la descàrrega i l'anàlisi de prop de quaranta milions de ressenyes sobre hotels de tot el món descarregades des de TripAdvisor i Booking.com. D’una banda, s’analitza les valoracions dels usuaris sobre establiments d'allotjament per comparar les seves puntuacions i determinar que la posició que ocupen els hotels en el rànquing està molt relacionada entre TripAdvisor i Booking.com. De l'altra, la investigació consisteix en l'anàlisi dels sistemes de classificació d'hotels, demostrant que hi ha una relació entre les valoracions dels usuaris i les categories d'hotels a tot el món, de tal manera que les categories es poden predir a partir del contingut generat pels usuaris a internet, entre d'altres paràmetres. Finalment, a través de tècniques d'aprenentatge automàtic, es crea un model per classificar els establiments d'allotjament siguin tradicionals o plataformes d'allotjament col·laboratiu, com ara Airbnb, per a què convergeixin els diferents sistemes de classificació de tot el món.
European research projects
Collections
  • Tesis Doctorals [1319]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to