Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Anglès i Lingüística
  • Llibres / Capítols de llibre (Anglès i Lingüística)
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Anglès i Lingüística
  • Llibres / Capítols de llibre (Anglès i Lingüística)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visions de la mobilitat universitària a Catalunya

Thumbnail
View/Open
023123.pdf (7.633Mb)
Issue date
2018
Author
Anguera, Joan Pau
Navarro, Lorena
Curcó, Axel
Solé, Cristian
Pineda, Eloi
Barahona, Clàudia
Ballesta Remy, Astrid
Berzosa, Fermina
Martin, Berenice
Llurda, Enric
Cots Caimons, Josep Maria
Lasagabaster, David
Pérez, Carmen
Serrano Serrano, Raquel
Sabaté Dalmau, Maria
Block Allen, David
Other authors
Cots Caimons, Josep Maria
Llurda, Enric
Suggested citation
Anguera, Joan Pau; Navarro, Lorena; Curcó, Axel; Solé, Cristian; Pineda, Eloi; Barahona, Clàudia; ... Block Allen, David. Visions de la mobilitat universitària a Catalunya. Edicions de la Universitat de Lleida. http://hdl.handle.net/10459.1/65842.
Impact


Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
Abstract
Aquest volum recull les versions escrites, i actualitzades en alguns casos, d’un seguit de presentacions que van tenir lloc en el marc d’una jornada de treball sobre l’impacte de la mobilitat acadèmica de l’estudiantat universitari. La jornada fou organitzada pel grup de recerca Cercle de Lingüística Aplicada el 13 de maig de 2016. L’objectiu principal de la jornada era intercanviar experiències personals i professionals i resultats de la recerca al voltant d’un aspecte central en les polítiques d’internacionalització de la universitat com és la mobilitat acadèmica de l’estudiantat. La jornada va suposar la cloenda del projecte de recerca Interculturalidad, ciudadanía europea e inglés como lingua franca: entre las políticas y las prácticas en los programas de movilidad internacional universitaria, finançat pel Ministerio de Economía y Competitividad (ref. Projecte: FFI2012-35834). L’objectiu de la jornada i, per tant, d’aquest volum és contribuir a donar resposta a la pregunta sobre l’impacte de la mobilitat acadèmica, tenint en compte, per una banda, els punts de vista dels agents implicats (estudiantat, personal d’administració i professorat) i, per altra banda, el que ens diu la recerca. Així doncs, en aquest volum trobem l’opinió i l’experiència de persones ‘expertes’ en mobilitat acadèmica des de perspectives diferents. Per una banda, el propi estudiantat que ha viscut l’experiència de la mobilitat. Per altra banda, tenim personal d’administració i serveis i professorat que participen en la gestió de la mobilitat acadèmica de l’estudiantat. Finalment, tenim investigadors i investigadores que han estudiat l’impacte de la mobilitat acadèmica bàsicament pel que fa a l’aprenentatge d’una llengua estrangera, però també pel que fa a possibles canvis d’actituds relacionades amb la interculturalitat o el sentiment d’identitat europea.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/65842
European research projects
Collections
  • Llibres / Capítols de llibre (Anglès i Lingüística) [6]
  • Publicacions de projectes de recerca del Plan Nacional [2624]
  • Cercle de Lingüística Aplicada (CLA) (INDEST) [8]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to