Show simple item record

dc.contributorEzcurra Ciaurriz, F. Xavier
dc.contributorUniversitat de Lleida. Facultat de Dret, Economia i Turisme
dc.contributor.authorBonell Ruiz, Amadeu
dc.date.accessioned2019-02-27T08:43:12Z
dc.date.available2019-02-27T08:43:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/65793
dc.description.abstractAquest projecte ens portarà a dur a terme un estudi de mercat Alemany, que comporta analitzar la competència dels diferents països que exporten el mateix tipus de producte, com és el consum del producte i la seva freqüència, diferenciar les diferents regions on es consumeix més i tenen més poder adquisitiu, amb quin preu iniciem la penetració del mercat, i per acabar quina serà la manera de distribuir el producte en aquest país.ca_ES
dc.format.extent37 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMercat alemanyca_ES
dc.subjectVinsca_ES
dc.subjectExportacióca_ES
dc.subject.otherMercat -- Anàlisi -- Alemanyaca_ES
dc.subject.otherVinsca_ES
dc.titleProjecte de exportació de vins de marca pròpia al mercat alemanyca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd