Show simple item record

dc.contributor.authorPrats, Carme
dc.date.accessioned2019-02-26T08:56:42Z
dc.date.available2019-02-26T08:56:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1131-883X
dc.identifier.issn2385-4723
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/65779
dc.description.abstractLa major part de l’any 2017 les tasques de conservació i restauració del SCT-Laboratori d’Arqueologia de la Universitat de Lleida s’han centrat en el tractament de peces procedents de l’excavació del call jueu de Lleida. Aquesta intervenció arqueològica l’ha realitzat la Secció d’Arqueologia de l’Ajuntament de Lleida entre els anys 2015 i 2017. Enguany també s’ha fet una petita reintegració sobre una peça del Museu de Lleida: diocesà i comarcal i una extracció in situ d’una tenalla a l’excavació dels Vilars d’Arbeca, dins del projecte de recerca que es porta a terme sota la direcció de la Universitat de Lleida.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherEdicions de la Universitat de Lleidaca_ES
dc.publisherUniversitat de Lleida. Departament d'Història. Secció d'Arqueologia, Prehistòria i Història Antigaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://doi.org/10.21001/rap.2018.28.22ca_ES
dc.relation.ispartofRevista d'arqueologia de Ponent, 2018, núm. 28, p. 397-401ca_ES
dc.rightscc-by-nc (c) Carme Prats, 2018ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectSCT-Laboratori d’Arqueologia de la Universitat de Lleidaca_ES
dc.titleMemòria de l’activitat portada a terme pel SCT-Laboratori d’Arqueologia de la Universitat de Lleida durant l’any 2017ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21001/rap.2018.28.22


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc (c) Carme Prats, 2018
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc (c) Carme Prats, 2018