Creació i anàlisi d’una visita guiada per a turisme escolar al Mausoleu de Ramon Folch de Cardona i d’Anglesola de Bellpuig

View/ Open
Issue date
2018-06Author
Pons Coll, Maria
Suggested citation
Pons Coll, Maria;
.
(2018)
.
Creació i anàlisi d’una visita guiada per a turisme escolar al Mausoleu de Ramon Folch de Cardona i d’Anglesola de Bellpuig.
http://hdl.handle.net/10459.1/65777.
Metadata
Show full item recordAbstract
Bellpuig, poble amb molts atractius turístics però també amb molt desconeixement d’aquests. En aquest projecte es crea un producte turístic a partir d’un dels recursos més significatius de la vila: el Mausoleu de Ramon Folch de Cardona i d’Anglesola. A més en el present estudi s’analitza el turisme escolar, una tipologia de turisme que passa desapercebuda però és important. Així doncs, es pretén unir el Mausoleu de Ramon Folch de Cardona i d’Anglesola amb una visita guiada didàctica i lúdica per als alumnes de primària de les escoles del poble: Escola Valeri Serra i Escola Vedruna. Amb la finalitat de demostrar que aquesta tipologia de visites tenen una millor repercussió als alumnes d’entre 6 i 12 anys pel que fa a l’aprenentatge d’història i a la valorització del recurs per part dels més menuts del poble.
European research projects
Collections
- Grau en Turisme [21]
The following license files are associated with this item: