Transformant el paper de l’educació a les institucions culturals a través dels projectes d’ integració de l’art en educació (Arts Integration)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Authors
Llevadot González, Margarida
Other authors
Impact
Export
Share
cc-by (c) Llevadot González, Margarida, 2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
Aquest article dedica la primera part a analitzar les causes fonamentals que expliquen el distanciament que històricament han mostrat les polítiques culturals vers l’educació a Catalunya i seguidament analitza el gir de l’educació a les institucions artístico-culturals a través dels projectes d’integració de l’art en educació. Es defineixen els projectes d’integració de l’art en educació a través dels seus referents a Europa i als Estats Units: el concepte d’Arts Integration a Washington, la Progettazione a Itàlia i els Arts Council a Anglaterra. Aquest estudi ens aportarà algunes consideracions per repensar i transformar el paper de l’educació a les institucions artístico-culturals.
Citation
DOI
Journal or Serie
Her&Mus. Heritage and Museography, 2018, núm. 19, p. 91-104