Transformant el paper de l’educació a les institucions culturals a través dels projectes d’ integració de l’art en educació (Arts Integration)
Loading...
Date
2018
Authors
Llevadot González, Margarida
Other authors
Impact
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
Aquest article dedica la primera part a
analitzar les causes fonamentals que expliquen el
distanciament que històricament han mostrat les
polítiques culturals vers l’educació a Catalunya i
seguidament analitza el gir de l’educació a les institucions artístico-culturals a través dels projectes
d’integració de l’art en educació. Es defineixen els
projectes d’integració de l’art en educació a través
dels seus referents a Europa i als Estats Units: el concepte d’Arts Integration a Washington, la Progettazione a Itàlia i els Arts Council a Anglaterra. Aquest
estudi ens aportarà algunes consideracions per repensar i transformar el paper de l’educació a les institucions artístico-culturals.
Citation
DOI
Journal or Serie
Her&Mus. Heritage and Museography, 2018, núm. 19, p. 91-104