Show simple item record

dc.contributor.authorGeorgescu Paquin, Alexandra
dc.date.accessioned2019-01-23T09:40:42Z
dc.date.available2019-01-23T09:40:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2462-6457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/65603
dc.language.isospaca_ES
dc.publisherUniversitat de Lleida. Departament de Didàctiques Específiquesca_ES
dc.publisherEdiciones Treaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://www.raco.cat/index.php/Hermus/article/view/347129/438193ca_ES
dc.relation.ispartofHer&Mus. Heritage and Museography, 2018, núm. 19, p. 145-147ca_ES
dc.rightscc-by (c) Georgescu Paquin, Alexandra, 2018ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.titleLlonch, N. y Osácar, E. (2018). Estrategias de generación de ingresos de los museos y otros espacios de presentación del patrimonio. Gijón: Treaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by (c) Georgescu Paquin, Alexandra, 2018
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Georgescu Paquin, Alexandra, 2018