Show simple item record

dc.contributor.authorCalaf Masachs, Roser
dc.date.accessioned2019-01-17T11:53:35Z
dc.date.available2019-01-17T11:53:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2462-6457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/65528
dc.language.isospaca_ES
dc.publisherUniversitat de Lleida. Departament de Didàctiques Específiquesca_ES
dc.publisherEdiciones Trea
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://www.raco.cat/index.php/Hermus/article/view/328026/418565ca_ES
dc.relation.ispartofHer&Mus. Heritage and Museography, 2016, núm. 17, p. 201ca_ES
dc.rightscc-by (c) Calaf Masachs, Roser, 2016ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.titleMaría Elena Asenjo. Aprendizaje Informal y Nuevas Tecnologías: Análisis y medición del constructo de interactividad en contextos de exposición del patrimonio. Tesis Doctoral: Universidad Autónoma de Madrid (2014)ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by (c) Calaf Masachs, Roser, 2016
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Calaf Masachs, Roser, 2016