Show simple item record

dc.contributor.authorCastañer Balcells, Marta
dc.contributor.authorGuillén Correas, Roberto
dc.date.accessioned2018-12-20T10:03:54Z
dc.date.available2018-12-20T10:03:54Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.issn1577-4015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/65378
dc.description.abstractL'enfocament que pretén el present article, dins de la nostra línia d'investigació de la comunicació no-verbal, atén un nivell de comprensió lobal i sistèmica de les diverses dimensions que conflueixen en el discurs que el docent utilitza en els processos d'ensenyament-aprenentatge. No es pretén minimitzar el nivell verbal de comunicació, sinó simplement emfatitzar sobre l'ús de la comunicació no-verbal que generalment queda força mitigat a nivell de percepció conscient. Partim de la consideració que el llenguatge cinesicogestual de l'educador personal és una més de les múltiples manifestacions que es poden donar en la dimensió interactiva entre els integrants del grup classe. A tots se'ns fa evident que és impossible evitar la nostra presència corporal en un espai i en un temps. Els nostres pensaments són impalpables però el nostre cos no ho és; és matèria palpable condicionada per les coordenades de l'espai i del temps: l'escenari queda a mercè de la improvisions de la investigació experimental. • Conjugar les anàlisis qualitatives amb les quantitatives. Cada baula de la cadena comunicativa és altament qualitativa; el rigor metodològic permet connectar-les ordenant i seqüenciant aquesta cadena comunicativa per tal de poder abordar anàlisis qualitatives i quantitatives amb més coherència.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherInstitut Nacional d´Educació Física de Catalunya (INEFC)ca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a http://www.revista-apunts.com/hemeroteca?article=759ca_ES
dc.relation.ispartofApunts. Educació Física i Esports, 1996, vol. 46, p. 29-35ca_ES
dc.rightscc-by-nc-nd (c) Marta Castañer et al., 1996ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectOptimització pedagògicaca_ES
dc.subjectDiscurs docentca_ES
dc.subjectComunicació no-verbalca_ES
dc.subjectComportament cinesicogestualca_ES
dc.titleCom optimitzar el discurs no-verbal de l'educador físic. Identificació i anàlisi de conductes significativesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.identifier.idgrec009600
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd (c) Marta Castañer et al., 1996
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd (c) Marta Castañer et al., 1996