Show simple item record

dc.contributor.authorBellés Calvera, Lucía
dc.contributor.authorBellés Fortuño, Begoña
dc.date.accessioned2018-11-29T12:27:03Z
dc.date.available2018-11-29T12:27:03Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn0214-9141
dc.identifier.issn2013-6455
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/65232
dc.description.abstractAl llarg dels anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera o segona llengua, on tant la integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) com dels Recursos Educatius Oberts (REO) és primordial. Tenint això en compte, aquest estudi té dos objectius. D’una banda, es pretén investigar fins a quin punt els estudiants universitaris matriculats a l’assignatura de Pronunciació i Comprensió de l’Anglès Oral són capaços de millorar la pronunciació mitjançant l’eina en línia anomenada Voki. D’altra banda, es vol examinar si tenen una actitud positiva cap a la utilització de les TIC per a l’aprenentatge de la pronunciació. Els resultats mostren que les TIC, en aquest cas Voki, té un gran potencial per a estimular l’aprenentatge de la pronunciació anglesa.ca_ES
dc.description.abstractAlong the years English has emerged as a truly global language in our society. This has resulted in a number of methods and approaches used in the field of teaching and learning English as a Foreign or Second Language (EFL/ESL), where both the integration of Information and Communication Technologies (ICTs) and the Open Educational Resources (OERs) are paramount. Bearing this in mind, the objective of the present paper is twofold. On the one hand, to investigate to what extent university students enrolled in the Pronunciation and Understanding of Spoken English module are able to improve their pronunciation through an online tool called Voki. On the other hand, to examine if they have a positive attitude towards the use of ICTs for the learning of pronunciation. Results showed that ICTs, particularly Voki, have the potential to stimulate the learning of English pronunciation.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.publisherEdicions i Publicacions de la Universitat de Lleidaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://doi.org/10.21001/sintagma.2018.30.04ca_ES
dc.relation.ispartofSintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 57-80ca_ES
dc.rightscc-by (c) Lucía Bellés-Calvera, Begoña Bellés-Fortuño, 2018ca_ES
dc.rightscc-by (c) Universitat de Lleida. Departament d'Anglès i Lingüística, 2018ca_ES
dc.rightscc-by (c) Universitat de Lleida. Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica, 2018ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectAnglès com a llengua estrangera/segona llenguaca_ES
dc.subjectTICca_ES
dc.subjectPronunciació anglesaca_ES
dc.subjectVokica_ES
dc.subjectEnglish as a Foreign/Second Language (EFL/ESL)ca_ES
dc.subjectICTsca_ES
dc.subjectEnglish pronunciationca_ES
dc.titleTeaching English pronunciation with OERs: THe case of Vokica_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21001/sintagma.2018.30.04


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by (c) Lucía Bellés-Calvera, Begoña Bellés-Fortuño, 2018
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Lucía Bellés-Calvera, Begoña Bellés-Fortuño, 2018