Teaching English pronunciation with OERs: THe case of Voki

View/ Open
Issue date
2018Author
Bellés Calvera, Lucía
Bellés Fortuño, Begoña
Suggested citation
Bellés Calvera, Lucía;
Bellés Fortuño, Begoña;
.
(2018)
.
Teaching English pronunciation with OERs: THe case of Voki.
Sintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 57-80.
https://doi.org/10.21001/sintagma.2018.30.04.
Metadata
Show full item recordAbstract
Al llarg dels
anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a
l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge
de l’anglès com a llengua estrangera o segona llengua, on tant la integració de les Tecnologies de
la Informació i la Comunicació (TIC) com dels Recursos Educatius Oberts (REO) és primordial.
Tenint això en compte, aquest estudi té dos objectius. D’una banda, es pretén investigar fins a
quin punt els estudiants universitaris matriculats a l’assignatura de Pronunciació i Comprensió
de l’Anglès Oral són capaços de millorar la pronunciació mitjançant l’eina en línia anomenada
Voki. D’altra banda, es vol examinar si tenen una actitud positiva cap a la utilització de les TIC
per a l’aprenentatge de la pronunciació. Els resultats mostren que les TIC, en aquest cas Voki, té
un gran potencial per a estimular l’aprenentatge de la pronunciació anglesa.
Is part of
Sintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 57-80European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: