Browsing Any: 2018 Vol.: 30 by Title
Now showing items 5-8 of 8
-
Refugees in the Spanish press: A corpus-assisted study of the semantic prosody of the term refugiado from a diachronic perspective
(Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)Aquest article estudia la prosòdia semàntica del lema refugiat a la premsa espanyola durant un període de set anys (2010-16) amb l’objectiu d’analitzar la representació discursiva dels refugiats en aquest gènere textual. ... -
Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners
(Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)El correu electrònic és una de les formes de comunicació més utilitzades en el context institucional i, de fet, abunden en la interacció professor-estudiant. Aquest estudi analitza les obertures i els tancaments en els ... -
Teaching English pronunciation with OERs: THe case of Voki
(Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)Al llarg dels anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge de ... -
‘That’s how you make the most out of a stay’: Positionings within, and perspectives on, the truly intercultural experience during study abroad
(Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)Tradicionalment, una estada a l’estranger es percep com a una oportunitat de millorar el coneixement en una llengua estrangera en submergir-se en la cultura d’aquell país. Tanmateix, no tots els estudiants se submergeixen ...