Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • español 
    • English
    • català
    • español
  • Iniciar sesión
Repositori Obert UdL
Listar Any: 2018 Vol.: 30 fecha de publicación 
  •   Inicio
  • Revistes UdL
  • Sintagma: revista de lingüística
  • Any: 2018 Vol.: 30
  • Listar Any: 2018 Vol.: 30 fecha de publicación
  •   Inicio
  • Revistes UdL
  • Sintagma: revista de lingüística
  • Any: 2018 Vol.: 30
  • Listar Any: 2018 Vol.: 30 fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar Any: 2018 Vol.: 30 por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-8 de 8

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • La contribución de los métodos de aprendizaje automático no supervisado al diseño de métodos para la clasificación textual según el grado de especialización 

      Rodríguez Tapia, Sergio; Camacho Cañamón, Julio (Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)
      Les teories terminològiques modernes es basen en la hipòtesi que existeix un grau d’especialització textual, que depèn de factors diversos, tant lingüístics com extralingüístics. Aquest article té per objectiu mesurar ...
    • La influencia del sexo y el rol en las interrupciones producidas en tertulias periodísticas sobre política 

      González Sanz, Marina (Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)
      Dins de l’àmbit d’estudi que tracta les diferències lingüístiques existents entre la parla dels homes i les dones, són moltes les investigacions realitzades al voltant de la manifestació de cortesia verbal atenent el ...
    • Refugees in the Spanish press: A corpus-assisted study of the semantic prosody of the term refugiado from a diachronic perspective 

      Alcaraz-Mármol, Gema; Soto Almela, Jorge (Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)
      Aquest article estudia la prosòdia semàntica del lema refugiat a la premsa espanyola durant un període de set anys (2010-16) amb l’objectiu d’analitzar la representació discursiva dels refugiats en aquest gènere textual. ...
    • Teaching English pronunciation with OERs: THe case of Voki 

      Bellés Calvera, Lucía; Bellés Fortuño, Begoña (Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)
      Al llarg dels anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge de ...
    • ‘That’s how you make the most out of a stay’: Positionings within, and perspectives on, the truly intercultural experience during study abroad 

      Gallego Balsà, Lídia (Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)
      Tradicionalment, una estada a l’estranger es percep com a una oportunitat de millorar el coneixement en una llengua estrangera en submergir-se en la cultura d’aquell país. Tanmateix, no tots els estudiants se submergeixen ...
    • Entre la cuantificación y la negación: Los minimizadores y su papel en la negación enfática en asturiano 

      San Segundo Cachero, Rosabel (Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)
      L’expressió de la negació emfàtica en les llengües romàniques és un fenomen de microvariació sintàctica en què l’origen de les unitats que actuen com a reforços negatius postverbals (minimitzadors o quantificadors) ...
    • Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners 

      Salazar Campillo, Patricia (Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)
      El correu electrònic és una de les formes de comunicació més utilitzades en el context institucional i, de fet, abunden en la interacció professor-estudiant. Aquest estudi analitza les obertures i els tancaments en els ...
    • L’amuntegament tonal en castellà, català i friülà en la Teoria de l’Optimitat 

      Roseano, Paolo; Fernández Planas, Ana Ma. (Ana María) (Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2018)
      El friülà, el català i el castellà solucionen de manera diferent les situacions d’amuntegament tonal (és a dir, els casos on tres o més dianes tonals s’associen amb el mateix element segmental). La primera llengua ho ...

      Contacto | Sugerencias | Aviso legal
      © 2022 BiD. Universitat de Lleida
      Metadatos sujetos a 
       

       

      Explorar

      Todo el repositorioComunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

      De interés

      Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

      Contacto | Sugerencias | Aviso legal
      © 2022 BiD. Universitat de Lleida
      Metadatos sujetos a