Show simple item record

dc.contributor.authorLagardera Otero, Francisco
dc.contributor.authorLavega i Burgués, Pere
dc.contributor.authorEtxebest, Joseba
dc.contributor.authorAlonso, José Ignacio
dc.date.accessioned2018-10-24T09:13:54Z
dc.date.available2018-10-24T09:13:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1577-4015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/64966
dc.description.abstractAquest text presenta una manera d’aplicar la metodologia qualitativa per estudiar la vivència emocional que originen diferents categories de joc motor. Aquesta proposta es contextualitza a les bases teòriques de l’educació de conductes motrius i en l’ús de mètodes mixtos. S’expliquen les tres fases d’anàlisi de contingut aplicat a comentaris de diferents grups de participants d’Espanya, Portugal, Suïssa i Brasil (universitaris, d’educació primària i secundària), obtinguts mitjançant el qüestionari validat Games and Emotion Scale (GES) i entrevistes rememorades. Aquesta línia de recerca ha permès elaborar mapes conceptuals interpretatius de la vivència emocional dels diferents tipus de jocs i alhora presentar propostes educatives per als professionals d’una educació física moderna.ca_ES
dc.description.abstractThis text presents one way to apply the qualitative methodology to study the emotional experience sparked by different categories of motor games. This proposal is contextualized in the theoretical underpinnings of the education of motor behaviors and in the use of mixed methodologies. The three phases of content analysis are explained applied to comments from different groups of participants in Spain, Portugal, Switzerland and Brazil (university students and primary and secondary school students) gotten from the validated Games and Emotion Scale (GES) questionnaire and reflective interviews. This avenue of research has enabled conceptual maps interpreting the emotional experience of the different kinds of games to be developed and educational proposals for professionals in modern physical education to be presentedca_ES
dc.description.sponsorshipAquest treball ha comptat amb el suport del Ministeri d’Economia i Competitivitat d’Espanya, sota el projecte coordinat DEP 2010-21626-C03-01, DEP 2010-21626C03-02, DEP.2010-21626-C03-03, i també amb un suport de l’INEFC (INEFC/2017-4).ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.publisherInstitut Nacional d´Educació Física de Catalunya (INEFC)ca_ES
dc.relationMICINN/PN2008-2011/DEP2010-21626-C03-01
dc.relationMICINN/PN2008-2011/DEP2010-21626C03-02
dc.relationMICINN/PN2008-2011/DEP2010-21626-C03-03
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://doi.org/10.5672/apunts.2014-0983.cat.(2018/4).134.02ca_ES
dc.relation.ispartofApunts. Educació Física i Esports, 2018, vol. 134, p. 20-38ca_ES
dc.rightscc-by-nc-nd (c) Francisco Lagardera et al., 2018ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAnàlisi de contingutca_ES
dc.subjectConducta motriuca_ES
dc.subjectPraxeologia motriuca_ES
dc.subjectBenestarca_ES
dc.titleMetodologia qualitativa en l’estudi del joc tradicionalca_ES
dc.title.alternativeQualitative Methodology in the Study of Traditional Gamesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.identifier.idgrec027535
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5672/apunts.2014-0983.cat.(2018/4).134.02


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd (c) Francisco Lagardera et al., 2018
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd (c) Francisco Lagardera et al., 2018