Experiment d’Optimització de Sakai

Ver/ Abrir
Fecha de publicación
2018-09Autor/a
Hidalgo Caballero, Raul
Cita recomendada
Hidalgo Caballero, Raul;
.
(2018)
.
Experiment d’Optimització de Sakai.
http://hdl.handle.net/10459.1/64823.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
En aquest treball de final de grau s'ha intentat arreglar certs problemes relacionats amb el Campus Virtual que l'autor ha anat veient durant la seva estança a la Universitat de Lleida i de la seva intenció de crear una aplicació per a dispositius mòbils.
Aquests problemes encapsulen una gran quantitat de temàtiques, des de les més importants com la seguretat, fins a les més opcionals com poden ser menors temps de resposta. La majoria d'aquests problemes s'han detectat duran la creació de la mencionada aplicació mòbil.
Aquest document, està encara cap a la investigació de les causes d'aquests problemes. Tanmateix, s'ha intentat arreglar aquests problemes o almenys donar una explicació teòrica sobre com solucionar-los.
Aquest projecte va néixer de l'interès de l'autor d'aprendre Java i Android durant l'estiu de primer curs d'Enginyeria Informàtica, crear una aplicació per al Campus Virtual de la Universitat, ja que no existia. És important remarcar que el Campus Virtual de la UdL fa ús d'un sistema anomenat SAKAI de codi obert que bàsicament és un sistema gestor per a la intercomunicació entre alumnes i professors.
Aquest document, conte tota la investigació realitzada respecte el projecte SAKAI. Juntament amb explicacions de canvis realitzats al repositori de codi font del projecte.
Proyectos de investigación europeos
Colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Publicaciones relacionadas
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Desarrollo de un portafolio docente sobre sakai para la tutorización de TFCs en la Escuela Politècnica Superior de la Universitat de Lleida
Pascual Gimeno, Nuria; Sesé Piquer, Gemma (2008-06-27)El objetivo de este trabajo es la integración del portafolio, desarrollado en la Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, en Sakai para su posterior utilización en la tutorización de los TFCs de la escuela. ... -
Implantació d'un Porta-foli Docent sobre Sakai per a l'avaluació dels TFG's
Lladonosa Vilalta, Alba; Manchó Lagunas, Carolina (2009-09-16)El projecte ha consistit en: analitzar i avaluar les eines del porta-foli, decidir quines són útils i de quina manera s'han d'utilitzar per a la implantació d'un porta-foli pels TFG's, crear un prototipus de porta-foli ... -
Guia de Sakai
Ribera, Mireia; Pascual Almenara, Afra; Salse, Marina; Masip Ardévol, Llúcia; Granollers i Saltiveri, Toni; López, Juan Miguel; Oliva Solé, Marta; Gil Iranzo, Rosa María; García González, Roberto; Gimeno Illa, Juan Manuel; Chiné Cónsul, Jonathan; Comas i Aleix, Anna Cristina (Universitat de Lleida. Servei d'Informació i Atenció UniversitàriaUniversitat de Lleida. Grup de Recerca en Interacció Persona Ordinador i Integració de Dades (Griho), 2010)Aquesta guia mostra el procés de creació de contingut accessible amb la plataforma Sakai.