Show simple item record

dc.contributorCàtedra Educació i Adolescència. Universitat de Lleida
dc.contributor.authorHart, A.
dc.contributor.authorFernández Rodrigo, Laura
dc.contributor.authorMolina, María Cruz
dc.contributor.authorIzquierdo, Robert
dc.contributor.authorMaitland, J.
dc.date.accessioned2018-07-27T11:23:46Z
dc.date.available2018-07-27T11:23:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-84-9144-118-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/64643
dc.description.abstractEls joves que gaudeixen de bona salut mental són més propensos a tenir un rendiment acadèmic més bo i un millor desenvolupament social. Davant l’increment de problemes de salut mental entre adolescents a Catalunya, es presenta l’Enfocament de Resiliència Acadèmica (ERA) com una pràctica estratègica per a centres d’educació secundària que involucra tota la comunitat educativa. La finalitat és ajudar que els joves, especialment els més vulnerables, aconsegueixin obtenir un rendiment acadèmic més òptim, malgrat les circumstàncies en les quals es troben. Les propostes per integrar l’ERA als centres de secundària es basen en la redefinició de les activitats que ja es desenvolupen i en el disseny de noves pràctiques educatives considerant els elements del Marc de Resiliència.ca_ES
dc.format.extent32 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.language.isospaca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.publisherEdicions de la Universitat de Lleidaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a http://www.educacioiadolescencia.udl.cat/ca/monografics/
dc.relation.ispartofseriesCàtedra Educació i Adolescència, Abel Martínez Oliva. Col·lecció monogràfics, vol. 4
dc.rightscc-by-nc-nd (c) Edicions de la Universitat de Lleida, Càtedra Educació i Adolescència. Universitat de Lleida, els autors, 2018ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectResiliènciaca_ES
dc.subjectSalut mentalca_ES
dc.subjectCentres educatiusca_ES
dc.subjectAdolescènciaca_ES
dc.subject.otherResiliènciaca_ES
dc.subject.otherAdolescents -- Salut mentalca_ES
dc.subject.otherCentres educatiusca_ES
dc.titleL’Enfocament de Resiliència Acadèmica en la promoció de la salut mental dels adolescents. Proposta per a la seva aplicació en centres educatiusca_ES
dc.title.alternativeEl Enfoque de Resiliencia Académica en la promoción de la salud mental de los adolescentes. Propuestas para su aplicación en centros educativosca_ES
dc.title.alternativeThe Academic Resilience Approach in the promotion of young people’s mental health. Proposals for its use in schoolsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd (c) Edicions de la Universitat de Lleida, Càtedra Educació i Adolescència. Universitat de Lleida, els autors, 2018
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd (c) Edicions de la Universitat de Lleida, Càtedra Educació i Adolescència. Universitat de Lleida, els autors, 2018