Show simple item record

dc.contributor.authorPaül i Agustí, Daniel
dc.date.accessioned2018-07-26T17:39:22Z
dc.date.available2018-07-26T17:39:22Z
dc.date.issued2018-07-24
dc.identifier.issn1133-2190
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/64639
dc.description.abstractAmb la recuperació de la Generalitat un dels aspectes que es tornaren a gestionar des de l'àmbit català fou el de la promoció turística. Durant el franquisme la promoció turística s'havia focalitzat en uns pocs temes i territoris. Quan es transferiren les competències a la Generalitat la situació canvià. S'apostà per una promoció que incloïa nous atractius, temàtiques i localitzacions. És en aquest context que, l'any 1981, la Direcció General de Turisme començà a publicar la sèrie de fulletons Comarques de Catalunya. Els nous gestors de l'àmbit turístic treballaren des de zero per crear una eina promocional basada en les comarques. Aquesta situació va fer que molts àmbits catalans disposessin, per primer cop, d'un instrument per a la seva promoció turística. El present escrit analitza els motius i el processos que portaren a la creació d'aquesta eina de promoció turística
dc.description.sponsorshipEl treball s’integra dins del projecte finançat pel Plan Nacional “La gestión espacial de la conflictividad social” (CSO2015-64643-R) i en el Grup de Recerca Consolidat “Territori i Societat” de la Generalitat de Catalunya (2014 SGR 1450).
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocat
dc.publisherSocietat Catalana de Geografia
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MINECO//CSO2015-64643-R/ES/LA GESTION ESPACIAL DE LA CONFLICTIVIDAD SOCIAL. LA ORDENACION URBANA DE LOS ESPACIOS COLECTIVOS Y LAS MORFOLOGIAS ARQUITECTONICAS/
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a: https://doi.org/10.2436/20.3002.01.154
dc.relation.ispartofTreballs de la Societat Catalana de Geografia, 2018, num. 85, p. 179-196
dc.rightscc-by-nc-nd (c) Paül i Agustí, Daniel, 2018
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es
dc.subject.classificationCatalunya
dc.subject.classificationTurisme
dc.subject.otherCatalonia
dc.subject.otherTourism
dc.titleUna aposta per una nova imatge turística: la col·lecció Comarques de Catalunya de la Direcció General de Turisme (1981-1984)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated2018-07-26T17:39:22Z
dc.identifier.idgrec027251
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.2436/20.3002.01.154


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd (c) Paül i Agustí, Daniel, 2018
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd (c) Paül i Agustí, Daniel, 2018