Una aposta per una nova imatge turística: la col·lecció Comarques de Catalunya de la Direcció General de Turisme (1981-1984)

Ver/ Abrir
Fecha de publicación
2018-07-24Cita recomendada
Paül i Agustí, Daniel;
.
(2018)
.
Una aposta per una nova imatge turística: la col·lecció Comarques de Catalunya de la Direcció General de Turisme (1981-1984).
Treballs de la Societat Catalana de Geografia, 2018, num. 85, p. 179-196.
https://doi.org/10.2436/20.3002.01.154.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Amb la recuperació de la Generalitat un dels aspectes que es tornaren a gestionar des de l'àmbit català fou el de la promoció turística. Durant el franquisme la promoció turística s'havia focalitzat en uns pocs temes i territoris. Quan es transferiren les competències a la Generalitat la situació canvià. S'apostà per una promoció que incloïa nous atractius, temàtiques i localitzacions. És en aquest context que, l'any 1981, la Direcció General de Turisme començà a publicar la sèrie de fulletons Comarques de Catalunya. Els nous gestors de l'àmbit turístic treballaren des de zero per crear una eina promocional basada en les comarques. Aquesta situació va fer que molts àmbits catalans disposessin, per primer cop, d'un instrument per a la seva promoció turística. El present escrit analitza els motius i el processos que portaren a la creació d'aquesta eina de promoció turística
Es parte de
Treballs de la Societat Catalana de Geografia, 2018, num. 85, p. 179-196Proyectos de investigación europeos
Colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: