Show simple item record

dc.contributorCompany, Ximo
dc.contributorArgelich, María Antonia
dc.contributorUniversitat de Lleida. Departament de Història de l'Art i Història Social
dc.creatorMongay Batlle, Cristina
dc.date.accessioned2018-06-15T07:08:40Z
dc.date.available2018-06-15T07:08:40Z
dc.date.issued2017-07-25
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10803/565504
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/64503
dc.descriptionL'estudi aquí exposat te com a objectiu final desglossar el tractament que el món acadèmic madrileny de las Belles Arts donà a l'escola espanyola d'Època Moderna durant els segles XVIII i XIX. Això és, revisar les tesis segones les quals l'academicisme es fonamentà en el rebuig d'allò Barroc després de considerar casos que demostren la funció modèlica de l'esmentada escola espanyola a la Real Academia de Bellas Artes de San Fernando i en el gust dels segles que la succeïren.
dc.descriptionEl estudio aquí expuesto tiene como objetivo final desglosar el tratamiento que el mundo académico madrileño de las Bellas Artes dio a la escuela española de Época Moderna durante los siglos XVIII y XIX. Esto es, revisar las tesis según las cuales el academicismo se fundamentó en un rechazo al Barroco tras considerar casos concretos que demuestran la función modélica de la mencionada escuela española en la Real Academia de Bellas Artes de San Fernando y en el gusto de los siglos que la sucedieron.
dc.descriptionThe study exposed here aims eventually break down the treatment that academic world of Fine Arts of Madrid gave the Hispanic school Modern Age during the eighteenth and nineteenth centuries. That is, review the thesis that the scholarship was based on a rejection of the Baroque after considering specific cases that demonstrate the exemplary role of the Hispanic school mentioned in the Real Academia de Bellas Artes de San Fernando and in the taste of the centuries happened.
dc.formatapplication/pdf
dc.format1646 p.
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat de Lleida
dc.rightsADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectBelles Arts
dc.subjectHistòria
dc.subjectAcadèmia
dc.subjectMadrid
dc.subjectModerna
dc.subjectContemporània
dc.subjectBellas Artes
dc.subjectHistoria
dc.subjectAcademia
dc.subjectContemporania
dc.subjectFine Arts
dc.subjectHistory
dc.subjectAcademy
dc.subjectModern
dc.subjectContemporary
dc.subjectHistòria de l'Art
dc.subject7
dc.titlePersistencia de la Época Moderna. Una revisión del mundo académico de las Bellas Artes en el Madrid de los siglos XVIII y XIX
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record