Show simple item record

dc.contributorJuárez Rubio, Francisco
dc.contributorViladrich i Grau, Montserrat
dc.contributorUniversitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses i Gestió Econòmica dels Recursos Naturals
dc.creatorMiranda Sánchez, Paula
dc.date.accessioned2018-06-15T07:08:28Z
dc.date.available2018-06-15T07:08:28Z
dc.date.issued2017-06-16
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10803/405901
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/64419
dc.descriptionLa hipòtesi que manté l’autora, basada en un disseny exploratori qualitatiu i la construcció de quatre casos d’estudi és, almenys, estem front una nova estratègia organitzacional; l’avantatge cooperatiu. Aquesta estratègia possibilita la creació de valor social i econòmic, és a dir, incrementar l’avantatge competitiu del món privat, aportar en la creació de riquesa, però alhora mitigar els efectes socials no desitjats que produeix aquesta mena de generació de valor, incorporant altres dimensions com la inclusió, la igualtat d’oportunitats, la justícia social, l’equitat organitzacional, la participació deliberant, la transparència i la meritocràcia, entre altres.
dc.descriptionLa hipótesis que sustenta la autora, basada en un diseño exploratorio cualitativo y la construcción de cuatro casos de estudio es, al menos, estamos frente a una nueva estrategia organizacional; la ventaja cooperativa. Esta estrategia permite la creación de valor social y económico, esto es, incrementar la ventaja competitiva del mundo privado, aportar en la creación de riqueza, pero al mismo tiempo mitigar los efectos sociales indeseados que produce este tipo de generación de valor, incorporando otras dimensiones como la inclusión, la igualdad de oportunidades, la justicia social, la equidad organizacional, la participación deliberante, la transparencia y la meritocracia, entre otros.
dc.descriptionThe hypothesis that supports the author, based on a qualitative exploratory design and the construction of four case studies is, at least, we are facing a new organizational strategy; The cooperative advantage. This strategy enables the creation of social and economic value, that is, increase the competitive advantage of the private world, contribute to wealth creation, but at the same time mitigate the unwanted social effects produced by this type of value generation, incorporating other dimensions Such as inclusion, equal opportunities, social justice, organizational equity, deliberative participation, transparency and meritocracy, among others.
dc.formatapplication/pdf
dc.format284 p.
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat de Lleida
dc.rightsL'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectEstratègia organitzacional
dc.subjectCooperació
dc.subjectL’avantatge cooperatiu
dc.subjectEstrategia organización
dc.subjectCooperación
dc.subjectVentaja cooperativa
dc.subjectOrganizational strategy
dc.subjectCooperation
dc.subjectCooperative advantage
dc.subjectOrganització d'Empreses
dc.subject36
dc.titleMás cooperación - menos oposición. La ventaja cooperativa: innovando en estrategias de sustentabilidad
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record