Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Application of image processing methodologies for fruit detection and analysis

Thumbnail
Access to documents
Issue date
2014-12-02
Author
Font Calafell, Davinia
Other authors
Palacín Roca, Jordi
Universitat de Lleida. Departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial
Suggested citation
Font Calafell, Davinia. (2014) . Application of image processing methodologies for fruit detection and analysis. Universitat de Lleida. L.1695-2014 ; http://hdl.handle.net/10803/284652.
Impact


Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
En aquesta memòria es presenten diversos treballs d'investigació centrats en l’automatització d’operacions agrícoles mitjançant l’aplicació de diverses tècniques de processament d’imatge. En primer lloc es presenta un mètode desenvolupat per detectar i comptar raïms mitjançant la localització de pics d'intensitat en superfícies esfèriques. En segon lloc es desenvolupa un sistema de recol•lecció automàtica de fruita mitjançant la combinació d'una càmera estereoscòpica de baix cost i un braç robòtic. En tercer lloc es proposa una aplicació en què es desenvolupa un mètode basat en l'ús de la informació de color per a la verificació d'una varietat de nectarines de forma automàtica i individual en una línia d’embalatge de fruita. Finalment s’han estudiat les correlacions entre els paràmetres de qualitat de la fruita i el espectre visible de la seva pell amb l’objectiu de controlar la seva qualitat de forma no destructiva durant el seu emmagatzematge.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/64145
European research projects
Collections
  • Tesis Doctorals [1320]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to