Pacientes con fractura de cadera. Valoración de la cirugía precoz en estados de antiagregación plaquetaria
Issue date
2014-07-10Other authors
Fernández Martínez, José Juan
Universitat de Lleida. Departament de Cirurgia
Suggested citation
Mas i Atance, Jaume.
(2014)
.
Pacientes con fractura de cadera. Valoración de la cirugía precoz en estados de antiagregación plaquetaria.
Universitat de Lleida.
L.1238-2014
;
http://hdl.handle.net/10803/277257.
Metadata
Show full item recordEl tractament estàndard de la fractura de maluc és la cirurgia precoç sota anestèsia raquídia . S'ha descrit un augment de les complicacions quan el tractament es posposa més enllà de les 48 hores, sigui quin sigui el motiu de la demora .
El maneig dels pacients amb fractura de maluc que a més es troben en tractament amb antiagregants plaquetaris ha generat controvèrsia, perquè en limitar la possibilitat d'una anestèsia regional, es tendeix a demorar la intervenció per evitar el risc d'una anestèsia general .
En aquest treball demostrem que el balanç entre el risc de demorar la intervenció fins corregir l' estat de antiagregació respecte al benefici d'un tractament quirúrgic precoç es decanta cap a aquesta segona opció, ja que no presenta major incidència ni gravetat de complicacions i obté menor mortalitat.
Un altre resultat significatiu és la baixa concordança entre l'estat de antiagregació objectiu i l'esperat segons els antecedents farmacològics .
European research projects
Collections
- Tesis Doctorals [1092]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Evaluación del cribado mamográfico: la valoración de los resultados falsos positivos, los factores asociados, y su impacto sobre las mujeres cribadas
Román Expósito, Marta (Universitat de Lleida, 2015-06-25) -
Cáncer de mama: utilidad pronóstica de los Perfiles de Expresión Proteica en pacientes con tumor residual viable (>1.0cm.) tras Quimioterapia neoadyuvante
Morales Murillo, Serafín (Universitat de Lleida, 2015-05-18) -
Rehabilitación física en pacientes con deformidades dento-maxilares tras someterse a cirugía ortognática. Revisión sistematizada
Torreguitart Cañueto, Xavier (2019)Introducción: La cirugía ortognática es una intervención quirúrgica que se encarga de corregir las alteraciones dentoesqueléticas. A pesar de ser una cirugía relativamente segura, no está exenta de complicaciones aunque ...