Famílies immigrades i escola : relacions i resistències
Issue date
2012-10-26Suggested citation
Bernad Cavero, Olga.
(2012)
.
Famílies immigrades i escola : relacions i resistències.
Universitat de Lleida.
L.276-2013
;
http://hdl.handle.net/10803/109377.
Metadata
Show full item recordActualment, la família i l'escola semblen ser indiscutiblement els dos contextos més importants en el desenvolupament dels infants, exercint funcions complementàries en el seu procés educatiu i per tant les relacions que s'hi estableixin són decisives per a aquests. Nombrosos estudis demostren la importància del paper dels progenitors en l'educació i desenvolupament dels seus fills i filles i de la seva participació a nivell individual i col•lectiu en els centres educatius. Aquesta tesi, dirigida pel Dr. Jordi Garreta i en la realització de la qual s'ha emprat metodologia qualitativa (etnografia i entrevistes en profunditat) i quantitativa (enquestes), analitza la relació existent entre l'escola i les famílies d'origen immigrat, els factors que intervenen en la conformació de dinàmiques positives i intervenen el procés de participació de les famílies i les barreres que dificulten la comunicació entre els progenitors i els centres educatius i també la participació d'aquests en la vida del centre.
European research projects
Collections
- Tesis Doctorals [1320]