Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El Uso de información web en el desarrollo de procesos de aprendizaje de conocimientos de ciencias sociales e historia: un estudio empírico en la educación secundaria obligatoria

Thumbnail
Access to documents
Issue date
2012-06-06
Author
Guijosa Guzmán, Alejandro
Other authors
Sanuy Burgués, Jaume
Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia i Psicologia
Suggested citation
Guijosa Guzmán, Alejandro. (2012) . El Uso de información web en el desarrollo de procesos de aprendizaje de conocimientos de ciencias sociales e historia: un estudio empírico en la educación secundaria obligatoria. Universitat de Lleida. L-838-2012 ; http://hdl.handle.net/10803/82076.
Impact


Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
En aquesta dissertació es pretén valorar l'efectivitat de la WebQuest com a eina didàctica que afavoreix el desenvolupament dels processos d'ensenyament / aprenentatge de continguts curriculars propis de l'àrea de les Ciències Socials i la Història en l'etapa deEnsenyament Secundari Obligaotira. Per a això es realitza una àmplia revisió bibliogràfica sobre la recerca en WebQuests i es presenten 3 estudis quantitatius amb 210 alumnes en tres cursos de secundària, en què s'analitzen els sus textos (estudis 1 i 2) i el seu procés de resolució de l’activitat (estudi 3). Els resultats mostren diferències significatives per a la gran majoria de variables extretes de les anàlisis, a favor de l'experiència amb WebQuests. Es conclou que encara que les anàlisis estadístiques mostren un efecte favorable de l'experiència, convindrien estudis complementaris de tipus qualitatiu que expliquessin la naturalesa d'aquestes diferències d'una manera més detallada a fi de poder valorar amb més precisió l'efectivitat d'aquesta metodologia didàctica.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/63967
European research projects
Collections
  • Tesis Doctorals [1246]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to