Show simple item record

dc.contributorMiñambres Abad, Amparo
dc.contributorUniversitat de Lleida. Departament de Pedagogia i Psicologia
dc.creatorBalsells, M. Àngels
dc.date.accessioned2018-06-15T07:07:09Z
dc.date.available2018-06-15T07:07:09Z
dc.date.issued1998-03-30
dc.identifierL-529-2008
dc.identifier9788469134217
dc.identifierhttp://www.tdx.cat/TDX-0309108-181204
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10803/8299
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/63803
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat de Lleida
dc.rightsADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectdidàctica
dc.subjecteducació no formal
dc.subjectentorn social
dc.subjectentorn cultural
dc.subjectentorn familiar
dc.subjectlegislació
dc.subjectsituació de risc social
dc.subjectnecessitats cognitives
dc.subjectinfants
dc.subjecteducador social
dc.subjectDidàctica i organització escolar, Psicologia evolutiva i de l'educació
dc.subject37
dc.subject372
dc.titleProcesos didácticos y educación no formal. Un modelo de intervención didáctica para la infancia en situación de riesgo social, destinado a los educadores de los equipos básicos de atención social primaria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record