Show simple item record

dc.contributor.authorRamos Pla, Anabel
dc.contributor.authorSelfa Sastre, Moisés
dc.date.accessioned2018-04-23T12:06:22Z
dc.date.available2018-04-23T12:06:22Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1133-9845
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/63135
dc.description.abstractEl present article pretén obrir nous horitzons en l’ensenyament de l’ortografi a des d’un paradigma docent innovador: el mètode de la memòria visual i la programació neurolingüística (PNL). A partir d’una experiència d’aprenentatge servei, es va posar en pràctica aquest mètode amb alumnes de primer d’educació secundària (ESO) i de batxillerat. Analitzarem aquesta tasca innovadora i valorarem els resultats positius de la implementació realitzada.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherGraóca_ES
dc.relation.ispartofArticles de didàctica de la llengua i de la literatura, 2017, núm. 75, p. 56-61ca_ES
dc.rights(c) Graó, 2017ca_ES
dc.subjectOrtografiaca_ES
dc.subjectMemòria visualca_ES
dc.subjectMetodologiaca_ES
dc.subjectInnovacióca_ES
dc.titleLa innovació com a motor del canvi: Aprenentatge de l’ortografia a mitjançant la memòria visual i la PNLca_ES
dc.typearticleca_ES
dc.identifier.idgrec026055
dc.type.versionpublishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record