Cómo acercarse a la producción escrita de estudiantes universitarios bilingües: una primera tipología de errores

Visualitza/ Obre
Data de publicació
1998Citació recomanada
Casanovas Catalá, Montserrat;
.
(1998)
.
Cómo acercarse a la producción escrita de estudiantes universitarios bilingües: una primera tipología de errores.
Lenguaje y textos, 1998, núm. 12-13, p. 205-209.
http://hdl.handle.net/10459.1/62638.
Metadades
Mostra el registre d'unitat completÉs part de
Lenguaje y textos, 1998, núm. 12-13, p. 205-209Projectes de recerca europeus
Col·leccions
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest element:
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons.cc-by-nc-nd (c) Sociedad Española de la Lengua y la Literatura, 1998
Publicacions relacionades
Mostrant elements relacionats per títol, autor i matèria.
-
Aproximación al estudio de la interferencia lingüística en la lengua escrita
Casanovas Catalá, Montserrat (Universidad de La Laguna, 1998) -
Llengües en contacte i planificació lingüística, occità, català i castellà a l'escola aranesa. Anàlisi de l'efectivitat de tres models d'educació bilingüe
Suïls, Jordi (Universitat de Lleida, 2001-07-20) -
Efectos del uso de Internet como fuente principal de información. Evidencias en estudiantes de primer curso universitario
Sanvicén, Paquita; Molina, Fidel (Fundación iS+D para la Investigación Social Avanzada, 2015-12)This article link educational research with teacher improvement in the context of an action research. This research analyses the effects of the Internet as an information source for students of social work first. The ...