Show simple item record

dc.contributor.authorBergés Saura, Laura
dc.contributor.authorMateo, Rosario de
dc.contributor.authorSabater, Marta
dc.date.accessioned2017-11-14T18:38:49Z
dc.date.available2017-11-14T18:38:49Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1138-9761
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/60485
dc.description.abstractL’article presenta els principals resultats d’una recerca que analitza, des de la perspectiva econòmica i financera, la producció d’informatius a la televisió. L’objectiu de la recerca era el d’analitzar quin tipus d’informació s’ofereix, i per a quin públic, a les televisions amb més consum a Catalunya –TVC, TVE, Telecinco i Antena 3 TV– i com es produeixen aquests continguts informatius. Per això, s’analitza la posició de la producció informativa en l’estructura organitzativa de les empreses, l’oferta de continguts informatius i la quantitat i el perfil de la demanda que generen. S’analitza també quins són els factors de producció i els costos en la producció informativa, i com es comercialitzen, per tal de valorar els factors econòmics i financers que condicionen el tipus d’informació que podem rebre per mitjà de la televisió.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherGeneralitat de Catalunya: Consell de l'Audiovisual de Catalunyaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://dialnet.unirioja.es/servlet/revista?codigo=4526ca_ES
dc.relation.ispartofQuaderns del CAC, 2007, núm. 29, p. 69-79ca_ES
dc.rights(c) Generalitat de Catalunya: Consell de l'Audiovisual de Catalunya, 2007ca_ES
dc.subject.otherEconomia de mercatca_ES
dc.subject.otherTelevisióca_ES
dc.subject.otherInformacióca_ES
dc.titleLa producció informativa a la televisióca_ES
dc.typearticleca_ES
dc.identifier.idgrec019915
dc.type.versionpublishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record