Browsing Docència by Title
Now showing items 21-40 of 328
-
Els bolets són fongs. Com els podem reconèixer?
(Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019) -
Els bolets, què són, on viuen i com viuen
(Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019) -
Calculadores estadístiques
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)Per calcular fórmules estadístiques. -
Cas Clínic
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)L’objectiu de fer aquesta activitat on-line es aprendre a realitzar un PAI seguint les diferents fases del mateix en un procés guiat. Es parteix d’un cas clínic, llavors a través de diferents documents passarem per la fase ... -
Caso práctico de derecho administrativo
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)Cas pràctic de dret administratiu. -
Catàleg d’Activitats d’Emprenedoria a la Formació Professional de les terres de Lleida
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)L’Equip ICE d’Implementació de l’emprenedoria a l’FP actual, pretén reprendre les tasques (creació de materials, suport i difusió de projectes i integració de l’emprenedoria) ja iniciades per l’anterior Equip ICE ... -
Cálculo integral en una y varias variables
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2013)Definició del procediment per calcular integrals amb una o diverses variables. -
Claus dicotòmiques per identificar arbres, arbustos i enfiladisses del bosc de ribera de Sta. M. de les Franqueses
(Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019) -
Claus dicotòmiques per identificar els còdols del llit del Segre
(Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019) -
Claus dicotòmiques per identificar els macroinvertebrats bentònics del llit del riu. Classes i ordres
(Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019) -
Claus dicotòmiques per identificar fruits
(Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019) -
Com afecta el temps a les nostres vides? Un projecte per aprendre a analitzar críticament les dades a secundària
(2020)L’ús diari i extensiu de les tecnologies digitals està creant grans repositoris de dades. Aquestes dades poden tenir un gran potencial per millorar la vida de les persones si som capaços de comprendre-les i fer-ne un anàlisi ... -
Components of glotalization and global change
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2015) -
Comptabilitat Financera
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)El dia 1 de gener de l’any X1 una entitat financera concedeix un préstec a l'empresa A.SA per un import de 600000€ a retornar en 3 anys. Les amortitzacions seran a parts iguals al final de cada any natural, moment en què ... -
Concepte: Corba de saturació i fases d'una substància pura
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2021) -
Coneguem els arbres a partir de l’escorça
(Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019) -
Construcció de mapes
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)Aquesta eina ens facilitarà l’aprenentatge de plasmar dades en mapes. En la gestió d’un gran volum de dades, és important plasmar-ho en un mapa per conèixer l’impacte real en el desenvolupament rural dels diferents territoris. ... -
Crucigrama de psicologia
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)Mots encreuats interactius sobre psicologia. -
La descomposició de la fruita (I). Context
(Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2018)Context orientation and posing of a research question. Introduction to the research topic: the decomposition process as an essential phase for understanding the life cycle. -
La descomposició de la fruita (II). Planning
(Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2018)Planning a systematic investigation. Presentation on how to plan an experimental inquiry attending to the proposed research question and the corresponding initial ideas about it.