Now showing items 18-37 of 328

    • Balance de materia. Problemas 

      Garza Garza, Salvador (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2020)
      En un proceso de desnatado por centrifugación se tratan, en 4 horas, 45.000 kg de leche entera con un contenido en grasa del 4,5 %, obteniéndose nata y leche desnatada con un contenido en grasa del 35 % y del 0,3% ...
    • Base de dades de sòls forestals 

      Olarieta, José Ramón (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2015)
      En aquesta web es recull informació sobre sòls, principalment forestals, del nord i nordest de la Península Ibèrica. Aquesta eina (pestanya "Famílies") permet visualitzar les descripcions dels escandalls organitzades segons ...
    • Biblioteca personal 

      Sanvicén, Paquita (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
      Context per al qual es crea: per a estudiants de l’assignatura de Metodologia i Tècniques Quantitatives de primer curs del Grau de Treball Social. També s’utilitza en l’assignatura Sociologia. Universitat de Lleida, curs ...
    • Els bolets són fongs. Com els podem reconèixer? 

      Conesa i Mor, Josep A. (Josep Antoni); Sanuy i Castells, Delfí; Montané, Pau; Palau, Antoni (Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019)
    • Els bolets, què són, on viuen i com viuen 

      Conesa i Mor, Josep A. (Josep Antoni); Sanuy i Castells, Delfí; Montané, Pau; Palau, Antoni (Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019)
    • Calculadores estadístiques 

      March Llanes, Jaume (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
      Per calcular fórmules estadístiques.
    • Cas Clínic 

      Roca Llobet, Judith; Torner Benet, Ma.Teresa (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
      L’objectiu de fer aquesta activitat on-line es aprendre a realitzar un PAI seguint les diferents fases del mateix en un procés guiat. Es parteix d’un cas clínic, llavors a través de diferents documents passarem per la fase ...
    • Caso práctico de derecho administrativo 

      Cierco Seira, César (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
      Cas pràctic de dret administratiu.
    • Catàleg d’Activitats d’Emprenedoria a la Formació Professional de les terres de Lleida 

      Gutiérrez Martos, Maria Dolors; Argilés Aluja, Teresa; Herrera i Llop, Lluís-Marc (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)
      L’Equip ICE d’Implementació de l’emprenedoria a l’FP actual, pretén reprendre les tasques (creació de materials, suport i difusió de projectes i integració de l’emprenedoria) ja iniciades per l’anterior Equip ICE ...
    • Cálculo integral en una y varias variables 

      Maza Sabido, Susanna (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2013)
      Definició del procediment per calcular integrals amb una o diverses variables.
    • Claus dicotòmiques per identificar arbres, arbustos i enfiladisses del bosc de ribera de Sta. M. de les Franqueses 

      Conesa i Mor, Josep A. (Josep Antoni); Sanuy i Castells, Delfí; Montané, Pau; Palau, Antoni (Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019)
    • Claus dicotòmiques per identificar els còdols del llit del Segre 

      Conesa i Mor, Josep A. (Josep Antoni); Sanuy i Castells, Delfí; Montané, Pau; Palau, Antoni (Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019)
    • Claus dicotòmiques per identificar els macroinvertebrats bentònics del llit del riu. Classes i ordres 

      Conesa i Mor, Josep A. (Josep Antoni); Sanuy i Castells, Delfí; Montané, Pau; Palau, Antoni (Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019)
    • Claus dicotòmiques per identificar fruits 

      Conesa i Mor, Josep A. (Josep Antoni); Sanuy i Castells, Delfí; Montané, Pau; Palau, Antoni (Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019)
    • Com afecta el temps a les nostres vides? Un projecte per aprendre a analitzar críticament les dades a secundària 

      Pifarré Turmo, Manoli; Cujba, Andreea; Cuellar, C.; Sánchez de Ocaña, F.; Solsona, K.; Mateu, I. (2020)
      L’ús diari i extensiu de les tecnologies digitals està creant grans repositoris de dades. Aquestes dades poden tenir un gran potencial per millorar la vida de les persones si som capaços de comprendre-les i fer-ne un anàlisi ...
    • Components of glotalization and global change 

      Sebastià, Ma. T. (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2015)
    • Comptabilitat Financera 

      Saladrigues Solé, Ramon (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
      El dia 1 de gener de l’any X1 una entitat financera concedeix un préstec a l'empresa A.SA per un import de 600000€ a retornar en 3 anys. Les amortitzacions seran a parts iguals al final de cada any natural, moment en què ...
    • Concepte: Corba de saturació i fases d'una substància pura 

      Martorell, Ingrid (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2021)
    • Coneguem els arbres a partir de l’escorça 

      Conesa i Mor, Josep A. (Josep Antoni); Sanuy i Castells, Delfí; Montané, Pau; Palau, Antoni (Edicions de la Universitat de Lleida; Ajuntament de Balaguer, 2019)
    • Construcció de mapes 

      Torres Tobeña, Anna Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)
      Aquesta eina ens facilitarà l’aprenentatge de plasmar dades en mapes. En la gestió d’un gran volum de dades, és important plasmar-ho en un mapa per conèixer l’impacte real en el desenvolupament rural dels diferents territoris. ...