Show simple item record

dc.contributor.authorLlurda, Enric
dc.date.accessioned2017-06-19T18:44:25Z
dc.date.available2017-06-19T18:44:25Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0873-0628
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/59910
dc.description.abstractIn the last twenty years, we have seen a great deal of research on English as a Lingua Franca and non-native teachers of English. In this chapter, I intend to provide a global overview of some of the main findings obtained in previous studies, with the goal of centering the attention on those aspects with the highest relevance and emphasizing the connection between non-native teachers and English as a Lingua Franca.ca_ES
dc.description.abstractEn los últimos veinte años, hemos visto una abundancia de estudios en el ámbito del ingles como lingua franca y el profesorado no native de ingles. En este capítulo, me propongo ofrecer una vision global de algunos de los aspectos principals obtenidos en estudios previos, con el objetivo de centrar la atanción en aquellos aspectos de mayor relevancia y enfatizando la conexión entre el profesorado no nativo y el inglés como lingua franca.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.publisherUniversity of Lisbon Centre for English Studies (ULICES)ca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a http://www.ulices.org/images/site/publicacoes/anglo-saxonica/AS_III-N4_1.pdfca_ES
dc.relation.ispartofAnglo Saxonica Journal, 2012, vol. III, núm. 4, p. 23-33ca_ES
dc.rights(c) Universidade de Lisboa, 2012ca_ES
dc.subjectNon-native teachersca_ES
dc.subjectEnglish as a Lingua Francaca_ES
dc.subjectEnglish as an International Languageca_ES
dc.subject.otherProfessors d'anglèsca_ES
dc.subject.otherAnglèsca_ES
dc.titleSome remarks on research on non-native teachers of Englishca_ES
dc.typearticleca_ES
dc.identifier.idgrec020049
dc.type.versionpublishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record