Les noves actituds dels consumidors: una visió integral de la producció ecològica

Ver/ Abrir
Fecha de publicación
2014Autor/a
Falguera Pascual, Víctor
Aliguer, Núria
Falguera, Mercè
Cita recomendada
Falguera Pascual, Víctor;
Aliguer, Núria;
Falguera, Mercè;
.
(2014)
.
Les noves actituds dels consumidors: una visió integral de la producció ecològica.
TECA: Tecnologia i Ciència dels Aliments, 2014, vol.14, núm. 1, p. 34-38.
https://doi.org/10.2436/20.2005.01.60.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
En els darrers temps, la consciència cada copmés gran dels consumidors
coma agents actius de la cadena alimentària ha comportat canvis profunds a tots
els seus nivells, des del productor fins alminorista.Diverses tendències han
aparegut coma resposta a les preocupacions de salut,mediambientals, socials
i ètiques d’una població cada copmés implicada en les conseqüències de les seves
decisions. Per entendre aquesta relació de causa-resposta, cal estudiar aquestes
tendències des de diversos punts de vista, superant l’enfocament unidisciplinari
clàssic. En aquest context, l’avaluació detallada dels suposats avantatges que
comporta la producció agrària ecològica porta a pensar que el creixement d’aquest
mercat pot ser el resultat de campanyes demàrquetingmés que no pas d’estudis
científics. Aquest article intenta establir un enfocament integral del fenomen
alimentari ecològic, avaluant la seva idoneïtat en unmoment de recessió
econòmica, plantejant les alternativesmés viables des de tots els punts de vista i les
seves conseqüències sobre l’entorn rural i la seva població.
Es parte de
TECA: Tecnologia i Ciència dels Aliments, 2014, vol.14, núm. 1, p. 34-38Proyectos de investigación europeos
Colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: