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dc.contributor.authorLlanes, Àngels
dc.contributor.authorMancho Barés, Guzmán
dc.contributor.authorArnó Macià, Elisabet
dc.date.accessioned2017-04-04T15:21:04Z
dc.date.available2018-01-26T23:33:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0957-1736
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/59438
dc.description.sponsorshipThe research on which this article is based was supported by: (1) research grant FFI2012- 35834, Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO), Interculturalidad, ciudadanía europea e ingleś como lingua franca: entre las políticas y las prácticas en los programas de movilidad internacional universitaria, January 2013-June 2016, and (2) the Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generaliat de Catalunya (2014SGR 1061)
dc.language.isoengca_ES
dc.publisherTaylor & Francisca_ES
dc.relationMICINN/PN2008-2011/FFI2012-35834
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://doi.org/10.1080/09571736.2016.1198099ca_ES
dc.relation.ispartofThe language learning journal, 2016, vol. 44, núm. 3ca_ES
dc.rights(c) Taylor & Francis, 2016ca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.subject.otherAnglèsca_ES
dc.subject.otherEstudiar a l'estranger
dc.titleErasmus students using English as a lingua franca: does study abroad in a non-English-speaking country improve L2 English?ca_ES
dc.typearticleca_ES
dc.identifier.idgrec024120
dc.type.versionacceptedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1080/09571736.2016.1198099


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