Show simple item record

dc.contributor.authorMartín, Carolina
dc.date.accessioned2016-12-20T10:05:42Z
dc.date.available2016-12-20T10:05:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1888-3931
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/58870
dc.description.abstractThis paper analyses the concept of interpretation centres as an effective tool to understand heritage. At the same time, it presents the case study of the Centre del Romànic de la Vall de Boí (CRVB) in Erill la Vall (Lleida). This model has been selected after a previous study taking into consideration qualitative, descriptive and exploratory criteria. The study was carried out in numerous Romanesque art interpretation centres throughout Spain. The results of the analysis show that this case includes those basic aspects established in the investigation in order to become an educational model that seeks as its main objective the proper interpretation of the Romanesque teaching.ca_ES
dc.description.abstractEn el present article s’analitza el concepte de centre d’interpretació com una eina eficaç per a comprendre el patrimoni. A la vegada, es presenta l’estudi de cas del Centre d’interpretació del Romànic de la Vall de Boí (CRVB) a Erill la Vall (Lleida). Aquest model es selecciona després d’un estudi previ qualitatiu descriptiu de caràcter exploratori entre els centres d’interpretació del romànic disseminats en el marc del territori espanyol. Els resultats de l’anàlisi mostren que aquest cas inclou aquells aspectes bàsics establerts en la investigació per aconseguir ser un model educatiu que persegueix com a objectiu principal la correcta interpretació didàctica del romànic.
dc.language.isoengca_ES
dc.language.isospa
dc.publisherEdicions de la Universitat de Lleidaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://doi.org/10.21001/itma.2016.10.15ca_ES
dc.relation.ispartofImago temporis: medium Aevum, 2016, núm. 10, p. 357-379ca_ES
dc.rightscc-by-nc-nd, (c) Edicions de la Universitat de Lleida, 2016ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectInterpretation Centreca_ES
dc.subjectVall de Boíca_ES
dc.subjectRomanesque Artca_ES
dc.subjectMuseologyca_ES
dc.subjectEducationca_ES
dc.subjectInterpretationis Domusca_ES
dc.subjectValle Boinamca_ES
dc.subjectArs Romanicaca_ES
dc.subjectMusaeologiaca_ES
dc.subjectEducatioca_ES
dc.titleThe use of interactive and educational tools to understand romanesque Heritage: a case study in Erill La Vall (Lleida)ca_ES
dc.title.alternativeL’aplicació d’eines interactives i didàctiques per comprendre el patrimoni romànic: un estudi de cas a Erill La Vall (Lleida)
dc.typearticleca_ES
dc.type.versionpublishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21001/itma.2016.10.15


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd, (c) Edicions de la Universitat de Lleida, 2016
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd, (c) Edicions de la Universitat de Lleida, 2016