Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Institucional
  • Informació i Orientació Universitària
  • Guies i material de difusió de la UdL
  • View Item
  •   Home
  • Institucional
  • Informació i Orientació Universitària
  • Guies i material de difusió de la UdL
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Activitats de transició de la secundària a la Universitat de Lleida. T'hi acompanyem!

Thumbnail
View/Open
2019_2020 (2.301Mb)
2018_2019 (6.483Mb)
2017_2018 (2.824Mb)
2016_2017 (2.409Mb)
Issue date
2016
Author
Universitat de Lleida. Vicerectorat d’Estudiants. Servei d'Informació i Atenció Universitària
Suggested citation
Universitat de Lleida. Vicerectorat d’Estudiants. Servei d'Informació i Atenció Universitària; . Activitats de transició de la secundària a la Universitat de Lleida. T'hi acompanyem!. Universitat de Lleida. Servei d'Informació i Atenció Universitària. http://hdl.handle.net/10459.1/58781.
Impact


Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
Abstract
Amb una concepció de l’educació com un conjunt global en el que hi tenen cabuda tots els nivells educatius (infantil, primària, secundària, cicles de formació professional, estudis universitaris i, fins i tot, la formació contínua o al llarg de la vida), la Universitat de Lleida considera que cal fer possible que les vivències de l’ensenyament i l’aprenentatge de tots els nivells educatius es desenvolupin de forma relacionada i recíproca, és a dir, coincidint i establint tants creuaments i col·laboracions com sigui convenient i sempre amb voluntat participativa, per tal que el nostre objectiu principal, la formació integral dels nostres joves, esdevingui una realitat en benefici de tota la societat. A la Universitat de Lleida estem al servei dels centres d’educació primària i secundària –integrem el concepte d’infantil a la primera i el de cicles de formació professional a la segona–, amb el desig que professors i professores trobeu en aquesta universitat, la vostra, reforços i eines per poder exercir la vostra tasca de la millor manera possible i seguir motivant l’ànsia de coneixement entre el vostre estudiantat, com una base ferma per al seu futur desenvolupament formatiu i personal. Alhora, volem que els vostres alumnes puguin aproparse a la Universitat de Lleida per tal de conèixer-la i saber que tenen al seu abast, al seu territori, una universitat de prestigi que els ofereix moltes, i molt interessants, possibilitats com estudiants universitaris.
Note
Programa Camí a la UdL. Catàleg d’activitats per a primària i secundària. Universitat de Lleida.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/58781
European research projects
Collections
  • Guies i material de difusió de la UdL [17]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to