Show simple item record

dc.contributor.authorReverter Masià, Joaquín
dc.contributor.authorAlonso, José
dc.contributor.authorMolina, Fidel
dc.date.accessioned2016-11-17T11:53:43Z
dc.date.available2016-11-17T11:53:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2462-6627
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/58560
dc.description.abstractAquest article que es presenta, en el qual participa la unitat de formació del professorat de la Universitat de Lleida, té com a objectiu general establir un marc de referència competencial del professorat universitari que permeti redissenyar els plans de formació docent d’acord amb les noves necessitats formatives. L’article es desenvolupa en el marc d’un projecte global del sistema universitari públic català que incidirà en la qualitat i l’excel·lència de la formació del professorat i, conseqüentment, en la formació proporcionada als propis estudiants.ca_ES
dc.description.abstractEste artículo que se presenta, en el que participa la unidad de formación del profesorado de la universidad de Lleida, tiene como objetivo general establecer un marco de referencia competencial del profesorado universitario que permita rediseñar los planes de formación docente de acuerdo con las nuevas necesidades formativas. El artículo se desarrolla en el marco de un proyecto global del sistema universitario público catalán que incidirá en la calidad y la excelencia de la formación del profesorado y, consecuentemente, en la formación proporcionada a los propios estudiantes.ca_ES
dc.description.abstractCet article que nous présentons, dans lequel participe l’unité de formation des enseignants de l’Université de Lleida, a comme objectif général d’établir un cadre de référence des compétences des enseignants universitaires permettant la conception des plans de formation des enseignants en fonction des nouveaux besoins de formation. L’article a été développé dans le cadre d’un projet global du système universitaire public catalan qui va influer sur la qualité et l’excellence de la formation des enseignants et, par conséquent, dans la formation dispensée aux étudiants eux-mêmes.ca_ES
dc.description.abstractThe general aim of the present article, in which the University of Lleida’s teachers’ training unit takes part, is to establish a referential skill-based framework for university teachers which allows designing teacher training plans according to the new educational needs. The article is carried out in the framework of a global project in the Catalan public university system which will impact on the teachers’ training’s quality and excellence and, hence, on the training provided to the students themselves.ca_ES
dc.language.isospaca_ES
dc.publisherEdicions de la Universitat de Lleidaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://doi.org/10.21001/ie.2016.1.16ca_ES
dc.relation.ispartofIntercambio/Échange, 2016, núm. 1, p. 195-211ca_ES
dc.rights(c) Edicions de la Universitat de Lleida, 2016ca_ES
dc.rights(c) Joaquín Reverter et al., 2016ca_ES
dc.rights(c) Grupo de Cooperación Universitat de Lleida-Université de Yaoundé I, 2016ca_ES
dc.subjectFormació Contínuaca_ES
dc.subjectEducació Universitàriaca_ES
dc.subjectProfessoratca_ES
dc.subjectFormación continuaca_ES
dc.subjectEducación Universitariaca_ES
dc.subjectProfesoradoca_ES
dc.subjectFormation continueca_ES
dc.subjectEnseignement supérieurca_ES
dc.subjectEnseignantsca_ES
dc.subjectContinuous Trainingca_ES
dc.subjectUniversity Educationca_ES
dc.subjectTeachersca_ES
dc.titleLa formación continua del profesorado universitario en España: análisis del programa de la Universidad de Lleidaca_ES
dc.typearticleca_ES
dc.identifier.idgrec025022
dc.type.versionpublishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21001/ie.2016.1.16


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record