La formación continua del profesorado universitario en España: análisis del programa de la Universidad de Lleida

View/ Open
Issue date
2016Suggested citation
Reverter Masià, Joaquín;
Alonso, José;
Molina, Fidel;
.
(2016)
.
La formación continua del profesorado universitario en España: análisis del programa de la Universidad de Lleida.
Intercambio/Échange, 2016, núm. 1, p. 195-211.
https://doi.org/10.21001/ie.2016.1.16.
Metadata
Show full item recordAbstract
Aquest article que es presenta, en el qual participa la unitat de formació del professorat de la
Universitat de Lleida, té com a objectiu general establir un marc de referència competencial del
professorat universitari que permeti redissenyar els plans de formació docent d’acord amb les
noves necessitats formatives. L’article es desenvolupa en el marc d’un projecte global del sistema
universitari públic català que incidirà en la qualitat i l’excel·lència de la formació del professorat i,
conseqüentment, en la formació proporcionada als propis estudiants.
Is part of
Intercambio/Échange, 2016, núm. 1, p. 195-211European research projects
Collections
- Any: 2016 Núm.: 1 [18]