La formación continua del profesorado universitario en España: análisis del programa de la Universidad de Lleida

Visualitza/ Obre
Data de publicació
2016Citació recomanada
Reverter Masià, Joaquín;
Alonso, José;
Molina, Fidel;
.
(2016)
.
La formación continua del profesorado universitario en España: análisis del programa de la Universidad de Lleida.
Intercambio/Échange, 2016, núm. 1, p. 195-211.
https://doi.org/10.21001/ie.2016.1.16.
Metadades
Mostra el registre d'unitat completResum
Aquest article que es presenta, en el qual participa la unitat de formació del professorat de la
Universitat de Lleida, té com a objectiu general establir un marc de referència competencial del
professorat universitari que permeti redissenyar els plans de formació docent d’acord amb les
noves necessitats formatives. L’article es desenvolupa en el marc d’un projecte global del sistema
universitari públic català que incidirà en la qualitat i l’excel·lència de la formació del professorat i,
conseqüentment, en la formació proporcionada als propis estudiants.
És part de
Intercambio/Échange, 2016, núm. 1, p. 195-211Projectes de recerca europeus
Col·leccions
- Any: 2016 Núm.: 1 [18]