J. Santacana y C. Martín (coords.): Manual de museografía interactiva
Fecha de publicación
2011Autor/a
Coma Quintana, Laia
Cita recomendada
(2011)
.
J. Santacana y C. Martín (coords.): Manual de museografía interactiva.
http://hdl.handle.net/10459.1/58181.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemProyectos de investigación europeos
Colecciones
- Any: 2011 Núm.: 7 [18]
Publicaciones relacionadas
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
KSR1 is overexpressed in endometrial carcinoma and regulates proliferation and TRAIL-induced apoptosis by modulating FLIP levels
Llobet Navàs, David; Eritja Sánchez, Núria; Domingo, Mónica; Bergadà Bertran, Laura; Mirantes Barbeito, Cristina; Santacana Espasa, Maria; Pallares, Judit; Macià Armengol, Anna; Yeramian Hakim, Andree; Encinas Martín, Mario; Moreno-Bueno, Gema; Palacios, José; Lewis, Robert E.; Matias-Guiu, Xavier; Dolcet Roca, Xavier (Elsevier Inc, 2011)The Raf/MEK/extracellular signal-regulated kinase (ERK) pathway participates in many processes altered in development and progression of cancer in human beings such as proliferation, transformation, differentiation, and ... -
Multilayer OMIC data in medullary thyroid carcinoma identifies the STAT3 pathway as a potential therapeutic target in RETM918T tumors
Mancikova, Veronica; Montero Conde, Cristina; Perales Paton, Javier; Fernandez, Agustin F; Santacana Espasa, Maria; Jodkowska, Karolina; Inglada-Pérez, Lucía; Castelblanco Echavarría, Esmeralda; Borrego, Salud; Encinas Martín, Mario; Matias-Guiu, Xavier; Fraga, Mario; Robledo, Mercedes (American Association for Cancer Research., 2016-09-12)Purpose: Medullary thyroid carcinoma (MTC) is a rare disease with few genetic drivers, and the etiology specific to each known susceptibility mutation remains unknown. Exploiting multilayer genomic data, we focused our ... -
Una experiencia de formación del profesorado basada en las inteligencias múltiples y la Educación Artística
Llonch Molina, Nayra; Martín Piñol, Carolina; Santacana Mestre, Joan (Universidad de Murcia, 2017)En este artículo se presenta una experiencia didáctica llevada a cabo en una asignatura del área de Educación Visual y Plástica del Grado de Educación Primaria de la Universidad de Barcelona. El objetivo principal de la ...