Show simple item record

dc.contributorMajós Escolà, Maria
dc.contributorUniversitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
dc.contributor.authorCobos Rius, Helena
dc.date.accessioned2016-07-28T11:01:07Z
dc.date.available2016-07-28T11:01:07Z
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/57690
dc.description.abstractAquest document és fruit d'un procés de recerca sobre les experiències que es duen a terme a Québec a l'escola Primària, on els alumnes de l'últim any es veuen exposats de manera intensiva a l'anglès com a llengua estrangera. Arran de la descoberta d'aquest model organitzatiu com a mesura de millora de l'adquisició i domini de la llengua a la regió Canadenca, es formula la hipòtesis : El programa d'anglès intensiu del Québec es pot adaptar a l'organització curricular de l'escola Primària catalana. Per respondre a aquesta afirmació, es realitza un estudi de compatibilitat horària segons el què estipula el Currículum de Primària i les bases teòriques sobre l'exposició intensiva a una llengua. Un cop confirmada la hipòtesis, es duu a terme una proposta d'adaptació organitzacional en base a les experiències, estudis i recerca realitzats fins ara. La proposta és avaluada per mestres d'anglès i una investigadora de l'àmbit de recerca.ca_ES
dc.description.abstractThis document is fruit of a research process about the experiences carried out in the Elementary School in Quebec, where the students from grade 6 receive an intensive exposure to English second language. Due to the discovery of this organizational model as an improvement measure of English language's knowledge and acquisition, the following hypothesis is formulated: The Quebec's Intensive English Program is adaptable to the Elementary Catalan curriculum's organization. To answer this statement, a schedule's compatibility study is developed, according to the Elementary Catalan curriculum and the theoretical basis of the language intensive exposure. After supporting the hypothesis, a proposal of a possible organizational adjustment is designed based on the experiences, studies and research done so far. The proposal is assessed by English teachers and a professional researcher from the field.ca_ES
dc.format.extent104 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectQuébecca_ES
dc.subjectLingüísticaca_ES
dc.subjectAnglès llengua estrangeraca_ES
dc.subjectOrganitzacióca_ES
dc.subjectAdquisició lingüísticaca_ES
dc.subjectComunicació oralca_ES
dc.subject.otherAnglèsca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Aprenentatgeca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Adquisicióca_ES
dc.titleIntensive exposure to English language: an organizational proposal adapted to the Catalan Elementary Education systemca_ES
dc.typebachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd