Show simple item record

dc.contributor.authorMasdeu Yélamos, Eduard
dc.date.accessioned2016-07-14T12:19:17Z
dc.date.available2016-07-14T12:19:17Z
dc.date.issued2012-01-01
dc.identifier.issn1575-9911
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/57633
dc.description.abstractLa presència de les tecnologies de la informació i la comunicació en el món educatiu és una realitat innegable. Les polítiques educatives dels governs locals, regionals i nacionals d'arreu del món estan impulsant que els centres educatius incorporin a les seves aules recursos tecnològics que, si bé provoquen molt d'interès als mestres per les seves possibilitats com a eines d'aprenentatge, no sempre, en els processos educatius, hi garanteixen que els aprenentatges siguin de qualitat. L'article pretén reflexionar al voltant del potencial pedagògic que aporta la utilització de la pissarra digital interactiva a l'ensenyança de la música. A la fi del document, hi suggerim, als mestres especialistes de música, cinc propostes de models per utilitzar la pissarra digital interactiva, per tal de fer-ne una correcta aplicació a l'aula.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocat
dc.publisherPublicacions URV
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://doi.org/10.17345/comeduc201217-21
dc.relation.ispartofComunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, 2012, núm. 25, p. 17-21
dc.rights(c) Publicacions URV, 2012
dc.subjectMúsica
dc.subjectTecnología
dc.subjectPissarra digital interactiva
dc.subjectInformàtica musical
dc.subjectNoves pràctiques musicals
dc.subject.classificationMúsica
dc.subject.classificationTecnologia
dc.subject.otherMusic
dc.subject.otherTechnology
dc.titleL'ensenyança de la música a l'era digital: la utilització de la pissarra digital interactiva a l'aula de música
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated2016-07-14T12:19:17Z
dc.identifier.idgrec024419
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17345/comeduc201217-21


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record